موضوعات داغ

اکثر کلاس‌های بی ام و تا سال 2020 برقی می‌شوند

عکس مطلب اول
هاچ بک i3 یا خودروی اسپرت i8 تنها یک نقطه شروع برای کمپانی خودروسازی بی ام و بودند تا قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را در ساخت باتری‌های الکتریکی آزمایش کنند. البته در این میان بی ام و i8 یک محصول هیبریدی به شمار می‌رود. ولی هدف اصلی، طراحی و آزمایش باتری‌های الکتریکی بود که در آینده می‌توان با ارتقا و توسعه آنان به محدودیت حرکتی ماشین‌های الکتریکی کمک کرد.
براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از سوی کمپانی خودروسازی BMW، این شرکت قصد دارد در اکثر کلاس‌های خود به طراحی و تولید ماشین‌های اکتریکی بپردازد و یا حداقل برخی از آنان را به موتورهای الکتریکی در کنار موتورهای درون سوز مجهز کند.
درست همانند بی ام و 330e و همچنین 530e، مدل‌های جدید برنامه ریزی شده هم قرار است با نسخه های iPerformance توسعه پیدا کنند که در این میان نام محصولات سری 2 بی ام و، سری 4، سری 6 و همچنین کل خانواده شاسی بلند‌های بی ام و (البته به غیر از X5) دیده می‌شود تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد مدل‌های الکتریکی آنان باشیم. هرچند تا سال 2025 میلادی هم قرار است یکسری مدل‌های "هیدروژنی" آماده عرضه شود.
در ادامه هم کمپانی خودروسازی BMW تاکید بسزایی کرده است که نمی‌خواهد بیش از 20 درصد بازار فروشش را به محصولات الکتریکی اختصاص دهد و همچنان تمرکز اصلی خود را بر روی محصولات استاندارد و هیبریدی قرار داده است، ولی می‌توان تا سه چهار سال آینده محصولات الکتریکی بیشتری از BMW شاهد باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد