موضوعات داغ

گزارش گردهمایی کیا اپتیما در تهران

عکس مطلب اول
جمعه ی برفی این هفته تهران روز پر کاری را به خود دید و چنر گردهمایی در این شهر برگزار شد مانند گردهمایی جک و ام جی که همگی آن‌ها توسط خودروبانک تحت پوشش خبری قرار گرفتند. اما یک گردهمایی دیگر هم در روز جمعه برگزار شده بود و آن گردهمایی خودروهای کیا اپتیما بود که در محل باشگاه آرارات و با حضور تعدد زیادی از مالکان و علاقه مندان این سدان زیبای کره ای برگزار شد.
کیا اپتیما خودروی سدانی است که به نوعی برادر ناتنی هیوندای سوناتا محسوب می شود و از نظر فنی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما به لطف طراحی بسیار زیبای خود توانسته موقعیت بهتری را در بازار در مقایسه با سوناتا برای خود فراهم کند.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده توسط خودروبانک از این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/22
فقط به قیافه هاشون دقت کنید. تو رنج سنی 20 تا حداکثر 25 هستن یعنی معلومه که یه پول باد اورده ایی دست خونوادشون اومده و اونا هم برای اقازادشون رفتن ماشین چن صدمیلیونی گرفتن انداختن زیر پاشون که تو خیابونا برن دور دور.
واقعا بی عدالتی تا کی ؟؟
الان خیلیا از جوونا هستن که باید به سختی خرج خانوادشون رو دربیارن اما اینا بیخیال از سختی های دنیا
مرفعین بی درد که میگن همینایی هستن که به اصطلاح گردهمایی راه انداختن.
1395/9/25
از چی میسوزی که اینجوری میحرفی؟ شاید خودش خریده اصلا باباش واسش خریده داشته واسه پسرش کرده ...توقع داری پولشو بده به تو ؟
1395/9/22
ی مشت بچه ک با پول باباشون ماشین خریدن
1395/9/22
داداشیا سرتون سلامت. ماشیناتون خیلی توپ و باحاله
دمتون گرم
1395/9/22
وي ي ي زينلو
1395/9/23
اولا که ماشین کره ای را اون ور دنیا گاری هم حساب نمیکنن حالا برای ما شده رویا.بعد هم شاید ماشین بابا را ورداشتن اومدن.ثالثا شاید از خودشونه و با زحمت خریدن.همه که دزد نیستند.از بس اختلاس و...زیاد شده همه را دزد و اختلاس گ. فرض نکنید.هنوز هم میشه با عرق جبین زندگی خوب داشت ولی سخته
1395/9/23
موفق باشید
.متاسفانه به خاطر فاصله طبقاتی از کامنتا معلومه یه عده نمی تونن ببینن و حسودی نکنن.چقد عقده ای زیاد شده
1395/9/23
نمودی مارو خودرو بانک! دو هفته یه بار گردهمایی آپتیما میذاره، آقا نذار، چه لذتی داره برای ما دیدن عکس چن تا آپتیما کنار هم؟؟؟؟؟
1395/9/23
یه نکته ای دقت کردین؟؟ همه اپتیما ها سفیده!!!! فقط تو ایران هست که از پراید 20 میلیونی تا بی ام و x4 حدود 400 میلیونی باید سفید بخری تا فروش بره خیلی مسخرست!!
1395/9/23
تاريخ اين گردهمايی ها کی معلوم میشه؟ برای الانترا هم هست ؟ اگه هست چطوری می شه مطلع بشيم ؟
1395/9/23
دوستای عزیز کسی که تو اپتیما نشسته میگه کاش یه بنز داشتم.کسی که تو پراید نشسته میگه کاش اپتیما داشتم.کسی که رو موتور میگه کاش یه پراید داشتم.کسی که رو دوچرخس میگه کاش یه موتور داشتم.کسی که پیادس میگه کاش یه دوچرخه داشتم.یکی هم میگه کاش میتونستم فقط راه برم چون رو ویلچره.این رسم روزگاره با داشتهاتون حال کنید