موضوعات داغ

دریفت‌ در پایگاه موشکی شوروی + فیلم

عکس مطلب اول
سخت بتوان کسی پیدا کرد که مهارت‌هایش در دریفت زنی به پای "کن بلاک" برسد. قهرمان مسابقات دریفت زنی و همچنین یکی از رانندگان خوب مسابقات رالی جهانی که با استفاده از مهارت‌های خود و همچنین کمک گرفتن از قدرت رسانه، توانسته شهرتی بی مثال در سطح جهانی برای خود دست و پا کند. تا جایی که حتی وقتی صحبتی از کلیپ‌های دریفت زنی می‌شود، اکثر مخاطبان اسم کن بلاک و هنرنمایی‌هایش به ذهنشان خطور می‌کند.
شکی در هیجان بالای دریفت زنی نیست، چه آن کسی که دریفت می‌زند و چه آن کسی که به صورت زنده و یا مجازی به تماشای آن می‌پردازد. حال در این مقاله قصد داریم شما را دعوت به دیدن یکی از بهترین کلیپ‌های دریفت زنی کنیم که توسط گروه خودربانک برای شما در انتهای مقاله آماده شده است. کلیپی بسیار زیبا و تماشایی که تدوین آن با موسیقی فیلم به خوبی هماهنگ شده و حس بسیار خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.
البته قبل از اینکه به تماشای فیلم بپردازید، بدون شک با صحبت‌هایی که در ابتدا داشتیم انتظار دیدن یکی دیگر از کلیپ‌های کن بلاک را خواهید داشت، ولی برعکس در این ویدیو سه جوان روسی را شاهد هستیم که در یک پایگاه موشکی از رده خارج شده با سه دستگاه نیسان 350Z، بی ام وM3 E92 و در نهایت بی ام و M3 E46 که هرسه تای آنان دستکاری و تقویت شده‌اند، به هنرنمایی می‌پردازند. در ادامه خودروبانک شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/23
خیلی جالب بود . دست شما درد نکنه