موضوعات داغ

نسل جدید لنسر، قربانی ریاضت مالی میتسوبیشی

عکس مطلب اول
باوجود 10 سال تولید مداوم یک نسل و ایجاد ویرایشاتی سطحی بر روی آن، تقریبا چند سالی می‌شود که از تاریخ معرفی نسل جدید میتسوبیشی لنسر می‌گذرد و شرکت سازنده هم دلیل موجهی برای آن دارد، زیرا در این چند سال اخیر کمپانی خودروسازی میتسوبیشی تمرکز اصلی خود را بر روی اتومبیل‌های شاسی بلند گذاشته و فقط هم طرح کانسپت از سگمنت شاسی بلندها ارائه می‌کند، تا جایی که سگمنت‌های دیگر این کمپانی تقریبا به حاشیه کشیده شده‌اند.
حال باتوجه به انتقادات فراوان مخاطبان از عدم معرفی نسل جدید میتسوبیشی لنسر، شرکت سازنده تکانی به خود داده و اخیرا یک اطلاعیه در مورد نسل جدید میتسوبیشی لنسر منتشر کرده است، ولی بدون شک محتوای آن چندان به مزاق مخاطبان و طرفداران دوآتیشه میتسوبیشی لنسر خوش نخواهد آمد.
باتوجه به آخرین اظهارات میتسوبیشی، این کمپانی خودروسازی می‌خواهد برای تولید نسل جدید میتسوبیشی لنسر تاحدودی صرفه‌ جویی مالی کند و از این بابت قصد دارد بجای طراحی و تولید یک پلتفرم کاملا جدید برای لنسر و یا بهبود پلتفرم‌های گذشته، به سراغ پلتفرم‌های موجود "رنو- نیسان" برود و نسل جدید میتسوبیشی لنسر را برمبنای پلتفرم‌های موجود "رنو- نیسان" توسعه دهد تا شاید در مراحل طراحی و تولید نسل جدید میتسوبیشی لنسر تاحدودی صرفه جویی مالی شود.
این اظهارات زمانی مطرح شد که در ماه‌های گذشته موضوع تقلب در اقتصاد سوخت محصولات میتسوبیشی باعث ریزش ارزش سهام این کمپانی خودروسازی و همچنین اختلال در بازار فروش محصولات آن شد. حال با تقویت این موضوع، گفته می‌شود که نسل جدید میتسوبیشی لنسر برمبنای پلتفرم CMF توسعه پیدا خواهد کرد که محصولاتی همچون رنو "کجار" و یا نیسان "X-Trail" بر روی آن رشد پیدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/25
اوه نههههههههه!!!!! 😐😐😐😐
1395/9/25
اوه آررررررههههههه!!!!!
1395/9/25
har dotashoon khooban
1395/9/25
مشکل میتسوبیشی طراحی داخلی محصولاتشه که فوق العاده ساده و حتی زشت هست. طراحی خارجی لنسر بخصوص قسمت جلو خیلی زیباست اما وقتی وارد ماشین می شید هیچ نشانی از آن زیبایی و کیفیت نمی بینید.
1395/9/25
برخلاف نظر برخی دوستان با نظر امین آقا به شدت موافقم. من و شما حق انتخاب داریم، مثلاً دلیلی نداره برای هوندا سیویکی که رقیب کرولا لنسره اما انقدر بی منطق گرون شده انقدر هزینه کنیم. توی این سگمنت قطعاً سوبارو ایمپرزا 2017 با قیمت پایه 18 هزار دلار بهترین انتخاب ممکنه. حالا اگه مثل مزدا 3 طرح جدیدتری که سال 2014 شاهکار این سگمنت بود وارد نشد یا قیمتش منطقی نبود به راحتی از لیست ما ایرانیا خارج میشه.
از سایر دوستان تقاضا دارم انقدر تعصبی در مورد برندی صحبت نکنن تا شاهد پیشرفت روز افزون برند مورد علاقشون بشن، تا اینکه عادت کنن طرفدار ماشینی بشن که در حال حاضر فقط توی سگمنت خودش بدترین انتخاب ممکن نیست!
1395/9/25
برای یک عاشق میتسوبیشی لنسر همیشه لنسره حالا هر طراحی داشته باشه اون حس و لذتی که لنسر داره هیچ ماشین دیگه ای نداره ... لا همین طراحی 10 ثال دیگه هم جا داره
1395/9/25
اینها گام های اولیه در راستای پیوستن میتسوبیشی در آینده به گروه رنو-نیسان هست