موضوعات داغ

آیا ولوو XC90 به خوبی یک رنجروور است؟

عکس مطلب اول
ولوو یکی از بهترین خودروسازان است و به خصوص از سال ۲۰۱۰ که مدیریت آن به دست جیلی افتاد رویکردی آینده نگرانه تر را بخود گرفته است. در طی این شش سال چینی ها به خوبی توانسته اند این برند سوئدی را ارتقا داده و به یک برند لوکس تبدیل کنند.
یک مثال برای این قضیه مدل XC90 است که دیکر تبدیل به رقیبی جدی در تمامی زمینه ها برای بی ام و X5 و مرسدس بنز M کلاس شده است.
طراحی زیبا، تکنولوژی بالا، کیفیت ساخت بالا و راحتی این خودرو سبب شده تا یک گزینه‌ی خوب برای مشتریان به شمار آید. بالاترین مدل XC90 با نام T8 یک مدل هیبریدی پلاگین است که مجهز به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر است که هم از توربوشارژر و هم از سوپرشارژر بهره مند است. این موتور بنزینی در تریکب با دو موتور برقی می‌توانند مجموعا 407 اسب بخار قدرت را تولید کنند و ضمنا این خودرو توانایی حرکت در حالت تمام برقی را تا مسافت 48 کیلومتر دارد.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این شاسی بلند بزرگ و لوکس 5.3 ثانیه است که برای یک خودرو ۷ نفره عدد بدی نیستو اما باید دید آیا این خودرو ارزش آن را دارد تا به جای رنجروور آن را خرید؟ برای یافتن پاسخ این سوال تماشای ویدئوی زیر را که خودروبانک برایتان آپلود کرده است توصیه می کنیم.



نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/26
مصرف سوخت ترکیبی در هر صدکیلومتر ۲.۱ لیتر ♥♥♥♥واقعا فوق العاده است
1395/9/26
شتاب 5.3 رو نوشتید عدد بدی نیست برای این خودرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه قرار باشه کمتر از این باشه که میشه سوپر اسپورت
1395/9/27
مقایسه اش با رنجرور که پروپاگاندای تبلیغاتی هست
تا قبل از اینکه بدانیم ولودیگر ولوو نیست! و چینی شده هم قیمتa ابلهانه به نظر میرسید 90 هزار دلار!!!
اینرده قیمتی ماشین هایی چون فراری و لامبور گینی و مازراتی و پورشه هست!

این پول دوتا رنجرور است که هرکدام به تنها از این ولوو بهترند اگر چینی بودنش رو حالا حساب نکنیم
1395/9/28
واقعا برات متاسفم!!! همین...
ولوو چینی شده؟! برو یذره تحقیق کن و بفهم ولوو چیه بعد نظر بده!
تمام ماشین های ولوو مهندسی و ساخت و تولیدشون توو سوئد هست جناب آقا!!! نمیفهمم این چه تفکر مسخره ای هست که به فکر امثال شما افتاده!!!
خودت میگی ۹۰هزاردلار، پس بفهم یجای فکرت میلنگه، اگه چینی بود ۳۰هزاردلارم نمیشد!
جیلی فقط صاحب ولوو هست نه اینکه ماشین های ولوو چینی باشن! تمام ساخت و تولید و مهندسی توو همون سوئد هست و هیچ ربطی به چین و جیلی نداره و هیچ جیلی هم نمیتونه دخالتی توو کار اصلی ولوو داشته باشه!
پرایدم با زور میتونید بخرید بعد اونوقت میاید میگه ماشینی که توو ایران ۵۰۰تا۷۰۰ تومنه چینه! جک سال گفتی واقعا و ممنون که موجبات شادی مارو فراهم کردی!
خدا خودش کمک کنه تا عده ای از جهل خارج بشن...
1396/9/2
اگه اینجوری بخوایم فکر کنیم ک شرکت لند رورر هم واس تاتا موتور هنده هستش ک
1397/3/28
داداش اگر از چین بدت میاد پس دور تمام برند های خودرو سازی خط بکش چون همگی بخاطر نیروی کاری ارزون قیمت به فکر شراکت با چین افتادن
اینقدر سطحی نگر نباش
چین بد نیست
دلال ایرانی بده که چینی بد بهت انداخته
1395/9/27
خودروبانک عزیز لطفا قسمت دانلود ویدیو هارو درست کنید! هیچ کدوم از ویدیوهایی که میذارید نمیشه دانلود کرد حتی توو آپارت هم قسمت دانلود رو بستید و غیرفعال کردی و با دانلودمنیجر هم دانلود نمیشن!
این کار چه معنی داره آخه؟؟؟ که چی بشه دانلود همه ویدیوهارو بستید!!! لطفا درست کنید، از خودروبانک انتظار بیشتری میره و این کارتون واقعا اشتباهه و واقعا معنی این کارتون رو نمیفهمم...
لطفا پیگیری بفرمایید و درست کنید والا ویدیو آشغال چینی و داخلی دانلود داره ولی این نداره!!!
1395/9/27
خدایی خیلی خوشکل از رنج رووره.امن ترین ماشین دنیاس.موتورشم ک توپ.کی میره رنج روور بخره
1395/9/28
اجناب آدمین خودروبانگ که کامنتهارو به صورت مدیریتی گزینش و تایید میکنید تا به نمایش در بیاد اون شخص معلوم الحالی که شعور اجتماعی اش طوری است که نمیداند داریم راجبش خودرو صحبت میکنیم نه اشخاص ، واقعا با سطح و اصول سایت شما باید کامنتش تایید میشد؟!!!!!!!!

یعنی توهین به اشخاص و بحث نامرتبط کل کل از روی بخار شکم و از روی علاقه های تین ایجری این آقا با با دیگر کامنت های بازدید کننده های سایت برای شما فرقی ندارن؟!
1399/12/22
ولوو xc90 و رنجرور ایووک هر دو تاشون عالین کلا به نظر من بهترین شاسی بلند های بازار ولوو xc90 و لندرور ایوک و پوورشه ماکان و لکسوس هستند