موضوعات داغ

نمرات ناامید کننده نیسان مورانو از تست ایمنی آمریکای لاتین + فیلم

عکس مطلب اول
سازمان ارزیابی ایمنی اتومبیل‌ها در آمریکای لاتین، در آخرین تست‌های خود به سراغ نسل سوم نیسان مورانو 2015 رفته که در نهایت نتیجه‌های قابل تاملی بدست آمده است.
نسل سوم نیسان موارنو با چهره‌ای کاملا دگرگون شده، تقریبا اردیبهشت ماه سال 93 بود که در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2014 به طور رسمی معرفی و در معرض دید عموم قرار گرفت که توانست نظرات بسیاری از حاضرین در نمایشگاه را به خود جلب کند، ولی حالا با وجود اینکه به 7 کیسه هوای ایمنی و یا حتی سیستم کنترل پایداری الکترونیکی مجهز شده، باز هم نمراتی ضعیف از سازمان ایمنی آمریکای لاتین (NCAP) دریافت کرده است.
بنابر اعلام این سازمان، نسل سوم نیسان مورانو تنها موفق به دریافت 2 ستاره ایمنی برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال جلو شده است که عمدتا به خاطر حرکت ستون فرمان به سمت راننده در تصادفات مقابل و همچنین آسیب‌های شدید وارده به پاه‌ها و بدن راننده در مواقع تصادف از بغل بوده است، البته ناگفته نماند که تست تصادف از سمت راننده انجام شده و این اتفاقات برای راننده رخ داده است، در غیر این صورت می‌توان چنین خساراتی را اگر از سمت شاگرد رخ دهد، برای سرنشین کنار هم متصور شد. اما در عوض برای حفاظت از سرنشینان کودک و یا بزرگسال در عقب کابین 5 ستاره ایمنی اعطا شده است.
در ادامه بد نیست بدانید که نسل سوم نیسان مورانو با ابعاد 4886 میلی متر طول، 1915 میلی متر عرض و ارتفاع 1689 میلی متری ساخته شده است که در سینه فلزی آن یک قلب 3.5 لیتری شش سیلندر 24 سوپاپه با قدرتی 260 اسب بخاری و گشتاوری 325 نیوتن متری مورد استفاده قرار گرفته است که برای عملکردی بهتر به سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک Xtronic مجهز شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/28
معمولا نسخه های امریکای لاتین تجهیزات ایمنی کمتری دارند
1395/9/28
به نظرم این latin -ncap
کلا معیار مناسبی برای ایمنی خودرو نیست
همین الان توی سایت موسسه ایمنی بزرگراههای امریکا IIHS بودم به تمام تستهای این خودرو نمره GOOD یا عالی رو داده
اینم لینک :
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/nissan/murano-4-door-suv/2015