موضوعات داغ

هنرنمایی بی نظیر در ترسیم نیسان میکرا + فیلم

عکس مطلب اول
شاید برای اولین بار باشد که نام استفان ویلتشایر به گوشتان می‌خورد. البته این اسم برای ما هم تازگی دارد و برای اولین بار است که به گوشمان می‌خورد، ولی بد نیست بدانید که استفان ولتشایر هدیه‌ای از جانب خداوند دریافت کرده است که می‌تواند با دیدن یک وسیله و یا یک منظره، تصویر آن را در ذهنش حک کند و در یک فضای کاملا متفاوت، نمای حک شده را بر روی کاغذ پیاده کند.
این مقدمه چینی برای شناخت استفان ویلتشایر به نظر می‌رسد که کافی باشد، پس به سراغ اصل مطلب می‌رویم و آن هم چالشی است که شرکت خودروسازی نیسان برای این هنرمند انگلستانی ترتیب داده است.
اگر فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را در انتهای مطلب مشاهده کنید، در ابتدای فیلم خواهید دید که استفان ویلتشایر منظره‌ای از یک شهر را با جزییات کاملش بر روی کاغذ کشیده است، در حالی که تنها با یکبار پرواز بر فراز شهر توسط بالگرد توانسته تصویری از نمای شهر در ذهن خود حک کند و بر روی کاغذ پیاده کند.
حال نیسان برای سنجش توانایی‌های این هنرمند انگلستانی، آن را به یک چالش پیچیده و کاملا حیرت آور دعوت کرده است. در این چالش استفان ویلتشایر تنها یک دقیقه فرصت دارد تا جزییات نیسان میکرای نسل جدید را به خاطر بسپارد، حال پس از اتمام این یک دقیقه، خودرو از محیط خارج شده و یک عینک واقعیت مجازی HTC Viveبه همراه کنترل‌های مخصوص گوگل Tilt Brush به دست استفان ویلتشایر داده می‌شود تا در عالم مجازی به جای طراحی دو بعدی، به طراحی مجدد نیسان میکرا به همراه جزییات آن به صورت سه بعدی بپردازد.
در ادامه می‌توانید فیلم هنرنمایی استفان ویلتشایر را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/1
ببینید واقعأ تکنولوژی تا کجا داره پیش میره...
اونوقت ما تو این مملکت با این همه مغز متفکر ، اندر خم یک کوچه به سر میبریم...
هه