موضوعات داغ

تیزر جدید از سدان GT کیا منتشر شد + فیلم

عکس مطلب اول
کیا به تازگی تیزر جدیدی را از سدان اسپرت خود با نام GT منتشر کرد. در ادامه ی دو تیزر دیگری که از این خودرو منتشر شد و ما نیز در خودروبانک آن ها را برای مخاطبان آماده کردیم این تیزر نشان دهنده ی بخش هایی از سبک طراحی بدنه ی این خودرو است.
البته اتفاق بدی که برای کیا موتورز در هفته های گذشته افتاد این بود که تصاویر جاسوسی از نمونه ی اولیه ی این خودرو لو رفت و علاقه مندان تا حدودی با کلیات طراحی این سدان آشنا شدند.
یکی از چیزهای جدیدی که در این ویدئو خواهیم دید وجود ورودی های هوا بر روی درب موتور و چراغ های روشنایی در روز از نوع LED در این خودرو است.
در ادامه باید اشاره کنیم که گرچه مشخصات فنی دقیق این سدان هنوز اعلام نشده است اما به احتمال بسیار زیاد این خودرو مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری است که به کمک سیستم تویین توربو می تواند 365 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت از طریق یک گیربکس 8 دنده ی اتوماتیک به چرخ های عقبی انتقال خواهد یافت. زمان رونمایی از این خودرو برای نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.
در ادامه خودروبانک شما را به تماشای تیزر کیا GT دعوت می کند.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/2
صفر تا صد پنج ثانیه ای با طراحی های خاص و فوق العاده کیا! ی ماشین کامل و ب بلوغ رسیدس! من میگم شما جدی نمیگیرید ولی رقیب واسه is و سری ۳ و کلاس c میشه اینو چندماه دیگه میفهمید
1395/10/3
جووووووووونم كمپاني كيا ... يه حس خيييلي خوبي به مدل جي تي كيا دارم ... ميدونم كه كار خودشو ميكنه و درست هم ميكنه