موضوعات داغ

مدلی کاملا جدید از پیکانتو معرفی خواهد شد

عکس مطلب اول
چند روز بعد از تحویل سال نوی میلادی، نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و شرکت‌های خودروسازی مختلف هم به نمایش آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه می‌پردازند، حال کمپانی خودروسازی کیا هم برای داشتن یک غرفه در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017، اقدام به انتشار پیش نمایشی کامل و واضح کرده که در آن جدیدترین مدل از کیا پیکانتو با چهره‌ای متحول شده به تصویر کشیده شده است. خودرویی که براساس ادعاهای کیا، با خصوصیات و ظاهری اسپرت با به میدان رقابت خواهد گذاشت.
با توجه به خروجی‌های اگزوز جفت دوگانه در قسمت راست سپر، رینگ‌های آلومینیومی بزرگ در چهار طرف ماشین و در نهایت سپرهای اسپرت در قسمت جلو و عقب ماشین، می‌توان به ادعای کیا مبنی بر اسپرت ساختن این خودرو پی برد. ولی در کل طراحان کیا یک چهره بسیار خوب و جذاب با تغییراتی اساسی برای کیا "پیکانتو" آماده کرده‌اند که بیشتر شبیه به نسل جدید کیا ریو درآمده است و این شباهت را بیشتر در جلوپنجره ماشین و چراغ‌های پیشانی آن می‌توان دنبال کرد.

کیا پیکانتو

به خاطر پیش نمایش بودن این تصاویر، اطلاعات محدودی در رابطه با مشخصات این خودرو ارائه شده است، ولی منابع نزدیک به کیا اعلام کرده‌اند که کیا پیکانتو 2017 به احتمال زیاد از یک پیشرانه توربوشارژر 1 لیتری سه سیلندر استفاده خواهد کرد که از دو مقدار نیروی تولیدی 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری سود می‌برد، در حالی که مدل‌های ارزان قیمت آن امکان دارد با یک پیشرانه تنفس طبیعی به مشتریان عرضه شود.
به هرحال اطلاعات ارائه شده به صورت رسمی تایید نشده‌اند و باید تا ابتدای سال 2017 میلادی صبر کرد تا توسط کیا معرفی شده و اطلاعات رسمی و موثق از آن ارائه شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/3
این کلاس ماشین خیلی دوس داشتنیه! من خودم عاشق پیکانتوام! ی ماشین جمع و جور ک هم رانندگیش بامزس هم تو اتاقش میشینی خعلی باحاله! حیف اینقدر گرونه ک نمیتونم بخرم حیفففففففف
1395/10/4
پیکانتو انصافا تو کلاس هاچ بک های کوچک (A)، طراحی بسیار زیبا و جذابی داره! چون خیلی از ماشینای توی این کلاس رو که نگاه می کنم، واقعا طراحی بی قواره ای دارن!