موضوعات داغ

با کلیدهای ویژه ولوو، ماشینتان را ایمن نگه دارید

عکس مطلب اول
شاخه اتومبیل سازی کمپانی سوئدی ولوو، اخیرا از سوئیچ‌های ویژه قرمز رنگ خود رونمایی کرده است، ولی خب کاربرد این سوئیچ‌های ویژه چه خواهد بود و چه تفاوتی با سوئیچ‌های معمولی این کمپانی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.
قبل‌تر از ولوو، کمپانی خودروسازی دوج هم یکسری کلید های قرمز رنگ برای دو محصول خاص خود یعنی چارجر و چلنجر ساخته بود که می‌توانست یک قدرت 707 اسب بخاری از موتورهای هلکت آزاد کند، ولی متاسفانه با داشتن این کلیدهای قرمز رنگ بر روی محصولات ولوو قرار نیست هیچ سیل قدرت خارق العاده‌ای از موتور آزاد شود، ولی خب در عوض یکسری مزایای بسیار خوب برای دارندگان محصولات ولوو خواهد داشت که در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
کلیدهای قرمز را می‌توان با قیمت حدودا 110 پوندی یا به عبارتی ملموس‌تر، با قیمتی 136 دلاری فعلا تنها در نمایندگی‌های کشور انگلستان خریداری کرد تا ماشینی امن‌تر داشته باشید. براساس گفته‌های ولوو، کلیدهای قرمز در کنار کلیدهای استاندارد خودرو برای محصولاتی همچون XC90، V90 و S90 در دسترس خواهد بود که وظیفه اصلی آن محدود کردن حداکثر سرعت ماشین بر روی 120 کیلومتر برساعت، محدود کردن تنظیم برنامه‌های سیستم کروز کنترل برای تشخیص بهتر ماشین‌های مقابل و فاصله آنان برای ایمنی بیشتر و در آخر هم یکی از وظیفه‌های اصلی آن، محدود کردن میزان صدای سیستم صوتی داخل کابین تعریف شده است که نه تنها باعث آزاد شدن قدرت بیشتر نشده، بلکه باعث اعمال محدودیت‌هایی نیز شده است.
اگر الان با خود بگویید که این سیستم با محدودیت‌های نسبتا زیاد به چه دردی می‌خورد؟! نتیجه میگیرم که شما هم آن دسته افرادی هستید که تاکنون ماشینتان را با استرس بسیار زیاد به دست کسی نداده‌اید. پس ولوو این کلیدهای قرمز رنگ را در کنار کلیدهای معمولی خودرو برای مواردی ساخته است که می‌خواهید ماشینتان را به دست کسی بسپارید و نگران سالم برگشتن آن هستید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/5
بنده شكر ميخورم خودرو بانك اگه ولوو داشته باشم بدم به كسي تازه اونم با اين سوييچ هاي محدود كننده (سفره قلم كار واسه چيمه).......
1395/10/5
من ولوو داشته باشم دست بابام هم نمیدم....