موضوعات داغ

تصادف گران قیمت H30 کراس چینی با بنتلی!

عکس مطلب اول
معمولا وقتی خبری با موضوع نبرد میان دو اتومبیل کار می‌کنیم، بیشتر مربوط به رقابت‌های درگ و یا مقایسه‌های فنی و امکاناتی آنان می‌شود که میان دو خودروی هم رده با قدرت و موتوری تقریبا یکسان صورت می‌گیرد. پس در این مقاله رقابت بنتلی مولسان و H30 کراس معروف دانگ فنگ مربوط به مشخصات فنی و امکاناتی آنان نخواهد بود، بلکه در حقیقت به تصادفی اشاره دارد که میان دو خودروی دانگ فنگ H30 کراس و بنتلی مولسان رخ داده است.
خوشبختانه هر دو خودروی این حادثه با خوش شانسی هرچه تمام‌تر مواجه شده‌اند. چون ماشین بنتلی مولسان با شماره پلاک بسیار خاص خود که دارای پنج عدد مشابه یعنی S 88888 است، حتی با در نظر گرفتن قیمت اصلی خرید آن، به نظر نمیرسد که چندان ارزان قیمت باشد و این تصادف میتوانست منجر به نابودی آن شود، ولی خوشبختانه با ضربه دیدن سپر عقب، تنها یک حادثه جزیی برای آن رخ داده است. البته همین ضربه دیدن سپر عقب برای بنتلی مولسان حدود 100 هزار یوان خرج برداشته است که می‌شود چیزی معادل 15 هزار دلار، ولی خوشبختانه خطر از بیخ گوش راننده H30 کراس عبور کرده و این خسارت مشمول بیمه تعمیرات شده است.
و اما در مقابل هم خودروی دانگ فنگ H30 کراس که سال 2015 میلادی تولید آن در کشور چین متوقف شد و در کشور ما به جریان افتاد، دیده می‌شود که برخلاف بنتلی مولسان مجموعه سپر جلوی آن کاملا کنده شده و رادیاتور آن هم دچار آسیب دیدگی شده است که خسارت نسبتا سنگینی به نظر می‌رسد، ولی خب همین که خسارت سپر بنتلی مولسان پای آن نوشته نشده است می‌تواند یک خبر خوب برای راننده H30 کراس باشد، هرچند در این حادثه اتفاقی هم برای راننده و سرنشینان هر دو ماشین رخ نداده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/4
طرف باید ماشین رو بذاره و بره!!!! دیگه کارش نمیشه!!!
1395/10/5
ببین ایران چقد بدبخته که حلا خودروی از رده خارج چین رو وارد میکنه!
1395/10/6
و البته با اختلاف قیمتی حدود ۱۰ میلیون تو بازار با کارخونه!!
خدایی چی شد که مردم جنبش ماشین ایرانی نمیخرم رو فراموش کردن؟!
اصلا چرا مردم ما انقدر فراموش کارن؟!

1397/4/13
اچ سی کراس محصول غول خودروسازی چین (کمپانی دانگ فنگ) هست که از گیربکس اتوماتیک کمپانی آیسین ژاپن زیر مجموعه تویوتا بهره می گیره. با توجه به زیبایی ظاهر، امکانات کاربردی، جاداری و قیمت میشه گفت این خودرو در بازار داخل همچنان بی رقیبه. این خودرو یکی از جدیدترین خودروهای روز دنیاست که همچنان در حال تولید و صادرات به کشورهای مختلف همچون روسیه هست.
برای اطلاعات بیشتر http://www.dongfeng-global.com/index.php/Car/model/id/6.html