موضوعات داغ

دست منصوری بر سر بنز G کلاس

عکس مطلب اول
مرسدس بنز G کلاس 4X4 بار دیگر به دستان منصوری افتاد. منصوری، تیونر پرآوازه صنعت خودروسازی جهان برای آغاز پروژه‌ای جدید، بار دیگر به سراغ مرسدس بنز G کلاس 4X4 رفت تا به شیوه‌ای متفاوت به تقویت این شاسی بلند لوکس آفرودی بپردازند.
مطمئنا اولین چیزی که در این خودرو جلب توجه می‌کند، قطعات فیبرکربنی بدنه آن است که مخاطب را شیفته کار منصوری می‌کند. همانطور که می‌بینید، کیت بدنه‌ای که منصوری بر روی این شاسی بلند به اجرا درآورده است، قسمت‌های زیادی را در بر گرفته که تمامی بخش‌های آن از فیبرکربن ساخته شده‌اند و می‌توان ردپای آن‌ها را در مجموعه جلوپنجره و چراغ‌ها، بر روی گلگیرها، کاپوت موتور، سقف خودرو و دستگیره درها دنبال کرد. در این بین گلگیرهای فیبرکربنی ماشین هم باعث افزایش 40 میلی متری عرض کلی ماشین در مقایسه با مدل‌های استاندارد شده‌اند.
علاوه بر ظاهر بیرونی، این دست اصلاحات به داخل کابین هم سرایت کرده که به خاطر محدود بودن تصاویر ارائه شده از داخل کابین، منصوری به مواردی همچون پدال‌های آلومینیومی، قسمت های فیبرکربنی غربیلک فرمان، صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو با تکیه گاه‌های بزرگ پهلویی، قاب فیبرکربنی صفحه کیلومتر، ترمز دستی فیبرکربنی، کنسول مرکزی فیبرکربنی، دستگیره داخلی درب‌ها، داشبورد و... اشاره کرده است که بخشی از تغییرات کلیدی داخل کابین به شمار می‌آیند.

مرسدس G کلاس منصوری


علاوه بر این‌ها، منصوری یکسری رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ براق در ابعاد 21 اینچی، 22 اینچی و 23 اینچی هم آماده کرده است که با ابعاد لاستیک 305/35R23 به سفارش مشتری بر روی چرخ‌ها قرار می‌گیرد. ولی خب طراحی ساده آنان و بخصوص رینگ‌های بزرگ 23 اینچی با فیزیک مرسدس بنز G کلاس چندان همخوانی ندارد.
در بخش فنی هم تقویت‌های معروف منصوری را شاهد هستیم تا با استفاده از توربوشارژرهای بزرگ‌تر، تقویت پیستون‌ها و شاتون‌ها، استفاده از سیستم اگزوزی جدید، استفاده از پمپ سوخت و سوخت پاش‌‌های قوی‌تر و در نهایت اصلاح اطلاعات ECU، شاهد تولید حداکثر قدرتی 840 اسب بخاری در کنار گشتاور سرسام آور 1150 نیوتن متری برای پیشرانه 8 سیلندر این اتومبیل هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد