موضوعات داغ

سال آینده منتظر فیس لیفت i8 باشید

عکس مطلب اول
بدون شک کمپانی خودروسازی BMW با معرفی خودروی هیبریدی i8 انقلابی در فعالیت‌های خود و صنعت خودروسازی ایجاد کرد و کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بی.ام.و بتواند چنین ماشینی با طراحی خارق العاده و آینده نگر را به مرحله تولید برساند، اما بی.ام.و ثابت کرد که هیچ چیز برایش غیرممکن نیست. حال این خودروی خوش سیمای BMW که حدودا دو سه سالی از معرفی و عرضه آن به بازارهای جهانی می‌گذرد و همچنان هم طرفداران و مشتریان بسیار زیادی پای آن نشسته‌اند، قرار است یک نسخه فیس لیفت از آن در سال آینده میلادی وارد بازارهای جهانی شود که براساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا با سیستم محرکی قوی‌تر و برد حرکتی بیشتر معرفی خواهد شد.
براساس ادعای وبسایت منبع و به گزارش گروه خودروبانک، با یکسری بروزرسانی‌های صورت گرفته بر روی پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر سه سیلندر بی.ام.و i8، این پیشرانه با حدود 15 اسب بخار قدرت بیشتر برای سیستم محرک هیبریدی i8 فعالیت خواهد کرد تا در کنار اندک نیروی افزایش یافته موتور الکتریکی، بتواند حداکثر قدرت تولیدی بی ام و i8 را از محدود 362 اسب بخاری به 380 اسب بخار افزایش دهد.
موضوع دیگر نسخه فیس لیفت که اهمیتش از قدرت افزایش یافته سیستم محرک هم بیشتر است، بدون شک برد حرکتی این ماشین در حالت الکتریکی خواهد بود که به احتمال زیاد مهندسان BMW از باتری‌های قوی‌تر و بهینه سازی شده استفاده خواهند کرد. هرچند اخیرا مقامات بلندپایه BMW از باتری‌های قوی‌تر سخن گفته‌اند که می‌تواند بر روی ماشینی همچون i8 حدود 50 درصد بازدهی بالاتری داشته باشند.
به هر حال این اطلاعات در حد یک شایعه است و باید تا معرفی رسمی نسخه فیس لیفت صبر کرد و دید که BMW چه تغییراتی بر روی این خودروی شگفت انگیز اعمال کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/6
من موندم اين i8 همين جوري طراحيش 20 سالي جلوتر از بقيه ماشيناي تو خيابونه حالا فيس ليفتش چي مي خواد بشه؟!!
1395/10/7
ما همچنان منتظر فیس لیفت پراید 141 هستیم