موضوعات داغ

کدام لامبورگینی از بقیه ارزان تر است؟ + فیلم

عکس مطلب اول
ارزان قیمت‌ترین خودروی لامبورگینی کدام است؟ زمانی جواب این سوال لامبورگینی گالاردو بود. کوچک‌ترین خودروی لامبورگینی با پلتفرم و پیشرانه‌ای به ارث رسیده از آئودی R8 که همین ویژگی‌های ضعیف‌تر آن نسبت به لامبورگینی مورسیه لاگو و یا حتی لامبورگینی اونتادور، باعث شده بود ارزان قیمت‌ترین محصول لامبورگینی به شمار آید. هرچند باز هم در زمره خودروهای اسپرت قرار می‌گرفت که یقینا چندان قیمت پایینی برای مشتریانش نداشت، ولی خب به عنوان ارزان قیمت‌ترین گاو سرکش لامبورگینی به شمار می‌رفت.
حال پس از بازنشسته شدن گالاردو، دیگر گاو سرکش لامبورگینی یعنی "هوراکان" روی کار آمده است تا وظایف سابق گالاردو را با قدرت و کیفیت بیشتر انجام دهد، ولی خوشبختانه این قدرت و کیفیت بیشتر به منزله دور از دسترس شدن آن برای مشتریان نیست و درست مثل گالاردو، خانواده لامبورگینی هوراکان هم جزو ارزان قیمت‌ترین ماشین‌های لامبورگینی به شمار می‌رود که اخیرا ارزان قیمت‌ترین آن یعنی 580-2 RWD به صورت ویدیویی مورد تست و بررسی قرار گرفته است و گروه خودروبانک فیلم آن را برای شما در انتهای مقاله قرار داده است که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. گفتنی است قیمت ارزان ترین لامبورگینی حدود 200 هزار دلار است.
پیش از تماشای این فیلم بد نیست بدانید که در زیر کاپوت این خودرو با توجه به تک محور شدن، از پیشرانه‌ای 10 سیلندر V شکل نسخه استاندارد استفاده خواهد شد که با تزریق سوخت و هوای پودر شده در حجم 5.2 لیتری سیلندرها می‌تواند حداکثر نیرویی معادل 580 اسب بخار و گشتاوری معادل 540 نیوتن متر تولید کند که در عمل با کمک گرفتن از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تبدیل به یک شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت تنها 3.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت نزدیک به 321 کیلومتر بر ساعتی شده است.



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/9
khob masalan gallardo alan chi kar konim