موضوعات داغ

قدبلندهای پرشیا خودرو در نمایشگاه خودروی مازندران

عکس مطلب اول
دیروز سه شنبه نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مازندران کار خود را آغاز کرد. در این نمایشگاه واردکنندگان و خودروسازان بزرگ کشور حضور دارند و در بین آنها می توانیم به حضور سایپا، مدیاموتورز، کرمان موتور و نگین خودرو اشاره کنیم. اما در این بین یکی پرشیاخودرو نیز به چشم می خورد. واردکننده و خدمات پس از فروش محصولات بی ام و که این روزها در سبد کالای خود، خودروهایی همچون بی ام و X1 و بی ام و X3 را دارد، اما به زودی قرار است با عرضه چند محصول دیگر همچون بی ام و سری 7 و یا سری 1 هاچ بک، جان تازه ای به رده خودروهای لوکس وارداتی بدهد.
پرشیاخودرو در این نمایشگاه از شاسی بلندهای بی ام و استفاده کرده و مدل های X3 نسخه 28i، مدل X1 نسخه 25i و همچنین X4 را در معرض دید عموم قرار داده است. بی ام و X1 را البته در همین هفته و در مقاله ای کامل در خودروبانک تست و بررسی کردیم که می توانید با این خودرو در مقاله تست و بررسی بی ام و X1 بیشتر آشنا شوید.
حال باید دید در هفته های آتی دقیقاً چه خودروهایی و با چه رنج قیمتی توسط پرشیاخودرو عرضه می شود و مجدداً چه زمانی شاهد حضور سدان های خوش استیل بی ام و در خیابان های شهر خواهیم بود. با ما همراه باشید و به زودی رونمایی خودروهای جدید بی ام و در ایران را در خودروبانک بخوانید.
نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مازندران از سه شنبه هفتم دیماه تا جمعه دهم دیماه از ساعت 3 الی 9 عصر دایر است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/8
واقعا فوق العاده و عالي هستن .عاشقشونم.ايشالله زود تر مشكل شماره گزاري شون حل بشه.
1395/10/9
قاِئمشهر
1395/10/8
مازندران از این سرش تا اون سرش 8 ساعت راهه ، کجای مازندران ؟