موضوعات داغ

12تا از متفاوت‌ترین درب‌های اتومبیل + فیلم

عکس مطلب اول
گاهی اوقات یک ایده خوب باعث دگرگونی جهان می‌شود و بیشتر مواقع هم ایده‌های خوب تنها در همان مراحل ابتدایی طراحی باقی می‌مانند. در صنعت خودروسازی هم ایده‌های بسیار خوبی وجود دارد که بیشتر آنان در همان طرح‌های کانسپت باقی می‌مانند و هیچوقت تولید نمی‌شود، اما برخی دیگر با تایید تولید، انقلابی در صنعت خودروسازی ایجاد می‌کند.
یکی از این موارد می‌تواند طراحی درب‌های اتومبیل باشد که برخلاف سایر قسمت‌های یک اتومبیل، می‌تواند بسیار تنوع پذیر و خلاقانه باشد تا مخاطب را شیفته محصول اصلی کند. در همین خصوص گروه خودروبانک در قاب یک ویدیو، به معرفی 12تا از متفاوت‌ترین درب‌های اتومبیل جهان پرداخته است که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.
در میان این 12 طرح متفاوت، برخی از آنان به معنی واقعی کمه انقلابی هستند و مخاطب را شیفته خود می‌کنند، همچون طراحی درب اولین اتومبیل داخل فیلم یا مثلا طراحی درب‌های "اسلاید ویندر" رضوانی بیست، درب‌های بال شکل مرسدس بنز SLS، درب‌های فورد کانسپت EVOS، تسلا مدل S، خودروی چینی GLM- G4، درب‌های محصولات کونیخ زگ و یا مهم‌تر از همه اینها، درب‌های ژاپنی Disappearing برای محصولات لینکلن که در ویدیو هم شاهد آن خواهد بود، ولی برخی دیگر همچون درب‌های "پاندیون" آلفارومئو، درب‌های بی.ام.و ایستا، درب‌های بی.ام.و Z1 و یا حتی هولدن "Hurricane" کمی غیر اصولی کار شده‌اند و برای راننده بیشتر دردسرساز هستند، مثل طراحی درب "پاندیون" برای اتومبیل کانسپت آلفارومئو که بدون شک به یک گاراژ مرتفع برای استفاده از درب‌های این اتومبیل نیاز دارید.



نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/11
12 عدد
1395/10/12
با سلام . یه ماشینی کمه توی این کلیپ . و اونم bmw i8 هستش یادشون رفته .چون ماشین های مشابه اون رو نشون داد