موضوعات داغ

خودروهای پرخبر سال 2016- قسمت اول

عکس مطلب اول
سال 2016 میلادی از هر نظر یک سال بزرگ برای صنعت خودروسازی بود و شاهد اتفاقات بسیار جالب و معرفی‌های هیجان انگیز از سوی شرکت‌های مختلف خودروسازی از سرتاسر جهان بودیم. حال امروز در این مقاله از خودروبانک قصد داریم بیشترین خبرهای دنبال شده در این 12 ماه اخیر میلادی پیرامون صنعت خودروسازی را مورد بررسی قرار دهیم که توسط یکی از وبسایت‌های فعال و پرمخاطب خارجی آماده شده است.

اوپل Insignia

- رونمایی از مدل 2017 سدان و استیشن اوپل Insignia
بدون شک جدیدترین مدل از اوپل Insignia چه در مدل سدان و چه در مدل استیشن با طراحی خیره کننده خود، یکی از هیجان انگیزترین خودروهای سال به شمار می‌رود که طراحی ظاهری آن سعی شده نزدیک به خودروی کانسپت "مونزا 2013" از آب در بیاید. حال این خودرو چه قبل از معرفی رسمی و چه بعد از معرفی رسمی، یکی از سوژه‌های پرمخاطب صنعت خودروسازی در سال 2016 میلادی بوده است.

هوندا CR-V

- هوندا CR-V مدل 2017 با فضای بیشتر و پیشرانه توربو
به طور کلی شرکت خودروسازی هوندا امسال یکی از پربازدیدترین شرکت‌های خودروسازی جهان در جستجوهای گوگل بوده است، ولی در این میان می‌توان خودروی شاسی بلند هوندا CR-V را تافته‌ای جدا بافته عنوان کرد که سال گذشته با معرفی نسخه جدید آن با پیشرانه‌ای توربوشارژر، توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

پورشه پانامرا

- تصاویر لو رفته از نسل جدید پورشه پانامرا
پیش از معرفی رسمی نسل جدید پورشه پانامرا، شرکت خودروسازی پورشه با موفقیت بسیار خوب نسل اول پانامرا، شور و اشتیاق بسیار زیادی در مخاطبانش ایجاد کرده بود، به همین دلیل با انتشار اولین تصاویر لو رفته از نسل جدید پورشه پانامرا، شاهد هجمه گسترده مخاطبان به سمت و سوی این خبر بودیم که نسل جدید پورشه پانامرا چطور از آب درآمده است پس از آن هم خبرهای بسیار زیادی پیرامون آن منتشر شد تا نسل دوم پورشه پانامرا یکی از خبرسازترین سوژه های 2016 باشد.

بی.ام.و سری 5

- بی.ام.و سری 5 سدان با تکنولوژی های جدید
بدون شک کمپانی خودروسازی BMW با انتشار پیش نمایش‌های بسیار زیاد نسل جدید سری 5 و همچنین انتشار فیلم‌های تبلیغاتی که به معرفی تکنولوژی‌های جدید سری 5 می‌پرداخت، می‌تواند در راس شرکت‌هایی قرار گیرد که در اذیت کردن مخاطبانش مهارت بالایی دارد که بعد از چندین ماه انتشار پیش نمایش‌های متعدد به همراه ویدیو، بلاخره نسل جدید BMW سری 5 را معرفی کرد.

مزدا CX-5

- تصاویر جاسوسی مزدا CX-5
کمپانی خودروسازی مزدا با بکارگیری طراحی نسل جدید توانست جانی دوباره به محصولات خود بدهد و با محرکی قوی‌تر بازارهای بین المللی را سیر کند، تا جایی که تصاویر جاسوسی منتشر شده از کراس اوور CX-5 توانسته بیشترین آمار پیگیری حتی قبل از معرفی رسمی را داشته باشد. طرف دیگر این ماجرا هم می‌تواند کراس اوور بودن مزدا CX-5 و موفقیت سایر برادرانش باشد که در این سه چهار سال اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد