موضوعات داغ

خودروهای پرخبر سال 2016- قسمت دوم

عکس مطلب اول
2016 از هر نظر یک سال بزرگ برای صنعت خودروسازی بود و شاهد اتفاقات بسیار جالب و معرفی‌های هیجان انگیز از سوی شرکت‌های خودروسازی بودیم. حال امروز می‌خواهیم بیشترین خبرهای دنبال شده در این 12 ماه اخیر پیرامون صنعت خودروسازی را مورد بررسی قرار دهیم که توسط یکی از وبسایت‌های فعال و پرمخاطب خارجی آماده شده است.
در بخش قبل به معرفی 5 خودروی خبرساز 2016 پرداختیم که در میان آنان رونمایی از مدل 2017 سدان و استیشن اوپل Insignia، هوندا CR-V مدل 2017 با فضای بیشتر و پیشرانه توربو، تصاویر لو رفته از نسل جدید پورشه پانامرا، بی.ام.و سری 5 سدان با تکنولوژی های جدید و در نهایت تصاویر جاسوسی مزدا CX-5 به عنوان خبرسازترین سوژه های 2016 دیده می‌شد، حال در ادامه می‌خواهیم لیستمان را کامل کنیم و به دیگر خودروهای خبرساز سال گذشته بپردازیم.

شورلت کوروت


- اولین اطلاعات جاسوسی از شورلت کوروت موتورمیانی
درست همانند خودروهای اسپرت مازراتی، استون مارتین و...، تنها خودروی اسپرت شورلت یعنی کوروت هم از ابتدا تاکنون به صورت موتور جلو طراحی و تولید شده است، ولی به گوش رسیدن خبری از شورلت کوروت موتورمیانی یک شوک بزرگ به کارشناسان صنعت خودرو و مخاطبان این عرصه وارد کرد، تا جایی که با انتشار اولین تصاویر جاسوسی از شورلت کوروت موتورمیانی، خبرها پیرامون این موضوع بالا گرفت و تبدیل به یکی از خبرسازترین سوژه‌های 2016 شد.

مکلارن 650S


- تصاویر جاسوسی از جانشین مکلارن 650S!
مدت زمان زیادی نیست که خودروی مکلارن 650S وارد بازارهای جهانی شده است. به طور دقیق‌تر، خودروی مکلارن 650S به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2014 رونمایی شد و در سال 2015 میلادی هم به بازار عرضه شود، ولی سال گذشته تصاویری جاسوسی از محصول جدید مکلارن در رسانه‌های خارجی دست به دست چرخید که به آن برچسب خودروی جایگزین مکلارن 650S چسبانده بودند و همین موضوع باعث شد تا یکی از سوژه‌های خبرساز سال 2016 میلادی باشد، در حالی که گفته می‌شود این خودرو برند جدید مکلارن خواهد بود و در نمایشگاه ژنو 2017 با نام P14 معرفی خواهد شد.

آکورا TLX


- تصاویر جاسوسی آکورا TLX با چهره جدید
دیگر سوژه خبرساز 2016 هم می‌تواند مربوط به مدل‌های جدید خودروی آکورا TLX باشد که تصاویری جاسوسی نمونه‌های اولیه آن در صحرا منتشر شده بود که نشان می‌داد این خودرو با یک چهره جدید ظاهر خواهد شد، هرچند به نظر می‌رسد که در این پوست اندازی جلوپنجره خودرو تغییری نکرده باشد.

جیپ رانگلر


- طرحی که شاید نسل بعد جیپ رانگلر باشد
یک طرح پیشنهادی برای نسل جدید جیپ رانگلر، توانست یکی از سوژه‌های خبرساز سال قبل میلادی شود. این طرح با حفظ سنت‌های همیشگی رانگلر و کمپانی خودروسازی جیپ، بسیار خوب و پیشرفته طراحی شده است که بدون شک مورد توجه کمپانی خودروسازی جیپ قرار خواهد گرفت و می‌تواند یکی از مناسب‌ترین طرح‌های موجود برای نسل بعد جیپ رانگلر باشد. ولی خب باوجود ساده بودن طرح و امکان تولید، همچنان خبری از تایید تولید این ماشین نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد