موضوعات داغ

خودروهای مورد علاقه‌ی دزدها در انگلستان کدام هستند؟

عکس مطلب اول
در مدت زمانی که بر روی عنوان مقاله کلیک کرده‌اید و از صفحه اول سایت به اینجا منتقل شده‌اید و دارید این مطلب را می‌خوانید، حداقل 2 اتومبیل در آمریکا به سرقت رفته است، مگر اینکه سرعت اینترنت و همچنین سرعت خواندنتان بالا باشد که این عدد به یک اتومبیل کاهش پیدا کند. حال این عدد را به صورت جهانی و با کمی بالا و پایین کردن برای سایر کشورهای جهان در نظر بیگیرید تا ببینید که چه عدد قابل توجهی به دست می‌آید، اما مهم‌تر از این عداد و ارقام، دانستن این موضوع است که چه خودروهایی بیشتر از همه دزدیده می‌شود.
برای دانستن این سوال، یکی از وبسایت‌های معروف و پرمخاطب خارجی به 5 خودروی اول دزدیده شده در انگلستان پرداخته است که نشان می‌دهد کدامیک از خودروهای فعال در این بازار بیشتر از همه مورد علاقه دزدان هستند.
اولین خودروی عرضه شده در انگلستان که بیشتر از همه مورد علاقه دزدان واقع شده است، می‌تواند پورشه 911 کاررا C4S باشد که در بازارهای بین المللی با نام پورشه 911 کاررا 4S شناخته می شود. حال طبق گزارش وبسایت منبع و به نقل از خودروبانک، از این خودرو حدود 5000 هزار دستگاه در انگلستان وجود دارد که حدود 16.67 درصد آنان سرقت شده‌اند تا یکی از رکورد داران سرقت در انگلستان باشد.
بعد از پورشه 911 هم خودروی شیک و زیبای مرسدس بنز CLC200 CDI دیده می‌شود که با آمار 9.09 درصدی، دیگر خودروی محبوب برای دزدان شناخته می‌شود و بعد از آن هم رنجروور دیزلی اووک با آمار 5.26 درصدی در رتبه سوم جای می‌‌گیرد.
خودروی پرفروش هوندا در انگلستان، یعنی هوندا جاز SE با جعبه دنده CVT هم با آمار 1.33 درصدی به نسبت فروش کل در این کشور، چهارمین خودروی محبوب برای دزدان انگلستانی به شمار می‌رود و آخرین خودروی خوش دزد هم فورد فیستا Zetec با آمار 0.26 درصدی شناخته شده است.
در ادامه می‌توانید لیست کامل را در خودروبانک مشاهده کنید:
پورشه 911 کاررا 4S با آمار 16.67 درصد
مرسدس بنز CLC220 CDI اسپرت با آمار 9.09 درصد
رنجروور اووک دینامیک D4 با آمار 5.26 درصد
هوندا جاز SE CVT با آمار 1.33 درصد
فورد فیستا Zetec با آمار 0.26 درصد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/12
:|
کی باز اینا رو میدزده :/
از این هوششون میتونن در جاهای مفیدتری استفاده کنند :))
1395/10/12
بیشترین امار سرقت در ایران مربوط به پرایده . باز هم افتخاری دیگر برای سایپا که همردیف پورشه 911 در انگلستان شده.