موضوعات داغ

پیکانتو 2017 پیش از ژنو معرفی شد

عکس مطلب اول
اوایل هفته جاری بود که شرکت خودروسازی کیا با انتشار تصاویری پیش نمایش از مدل جدید کیا پیکانتو، حضور خود را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 تایید کرد. نمایشگاهی که در ماه مارس 2017 کار خود را به صورت رسمی آغاز می ‌کند، اما کیا حدودا 2 ماه قبل از شروع بکار رسمی این نمایشگاه تصمیم به معرفی آنلاین کیا پیکانتو 2017 گرفته است تا در ژنو تنها به نمایش عمومی آن بپردازد.

کیا پیکانتو


همانطور که در تصاویر مربوط به این خودرو می‌بینید، شرکت خودروسازی کیا برای ساخت مدل جدید پیکانتو از یک طراحی کاملا متفاوت استفاده کرده که از خصوصیات سابق آن تنها سگمنت هاچ بک پیکانتو بجای مانده است که در این خصوص می‌توان یک چهره کامل جدید در قسمت جلو با مجموعه سپر اسپرت و چراغ‌های پیشانی اخم کرده مشکی رنگ و در نهایت خطوط متعدد قرمز رنگ را در اطراف ورودی‌های هوای سپر و بر روی زنبوری جلوپنجره مشبک این خودرو مشاهده کرد. در عقب هم می‌توان خروجی‌های اگزوز جفت دوگانه و همچنین دیفیوزری کوچک در زیر سپر را به عنوان گزینه‌های اسپرت این ماشین تلقی کرد.
پیش از این هم با انتشار تصاویر جاسوسی اطلاعات محدودی در رابطه با مشخصات این خودرو ارائه شده بود که نشان می‌داد کیا پیکانتو 2017 به احتمال زیاد از یک پیشرانه توربوشارژر 1 لیتری سه سیلندر با دو قدرت خروجی 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری استفاده خواهد کرد. حال کمپانی خودروسازی کیا با معرفی رسمی کیا پیکانتو مهر تاییدی بر روی این اطلاعات زده و در ادامه اضافه کرده است که مدل‌ پایه کیا پیکانتو با پیشرانه‌ای تنفس طبیعی عرضه خواهد شد.

کیا پیکانتو


برای انتقال نیروی تولیدی این پیشرانه‌ها نیز گفته شده از جعبه دنده‌ای دستی برای انتخاب‌های استاندارد در کنار جعبه دنده‌ای اتوماتیک برای گزینه‌های سفارشی استفاده خواهد شد.
در آخر هم باید گفت که خودروی کیا پیکانتو 2017 با چهره‌ای کامل جدید و اسپرت، ماه مارس 2017 و درجریان نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به نمایش عمومی درمی‌آید و در 3 ماهه سوم سال 2017 میلادی هم وارد چرخه تولید کیا برای عرضه عمومی می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/15
طراحی داخلش عالیه
1395/10/16
طراحی داخلی هم بی شباهت به آئودی سری یک نیست...
1395/10/16
چون کپی BMW
1395/10/17
يعني به زور هاااا به زور ميخواين ثابت كنين كه كپيه ... بعدشم مجبور به گفتن حرفاي بي اساس و خيلي عذر ميخوام چرنديات ميشين ... كجاي اين كپيه ؟!
چه بخوابم چه نخوايم دارن با سرعت ميرن جلو مخصوصا كيا
1395/10/16
پیکانتو توی سگمت ماشینای میکروی شهری واقعا طراحی جذابی داره. چون معمولا خیلی از ماشینایی که تو این سگمنت هستن، قشنگ از آب در نمیان.