موضوعات داغ

سرنشینانی که بعد از تصادف سنگین از صحنه فرار کردند! + فیلم

عکس مطلب اول
معمولاً حتی یک تصادف ساده هم می‌تواند به راننده و سرنشینان خودرو شوک وارد کند و در تصادف‌های بزرگ هم شاهد صدمات شدید وارده به سرنشینان اتومبیل هستیم که در این مواقع نیاز به یک تیم امدادی مجهز برای رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه است، ولی اخیراً یک ویدیو در رسانه‌های استرالیایی منتشر شده که نشان می‌دهد سرنشینان یک خودرو پس از تصادفی نسبتاً شدید، اتومبیل را ترک کرده و از صحنه فرار می‌کنند.
معمولاً کم دیده می‌شود که سرنشینان یک اتومبیل پس از تصادف ماشین خود را ترک کنند و از صحنه فرار کنند، مگر اینکه ماشین دزدی باشد و یا بار قاچاق و خلاف قانون داشته باشند که این موارد را می‌توان برای اتومبیل تصادف کرده در ویدیو متصور شد، ولی نکته جالب اینجاست که این اتومبیل چندان تصادف آرامی نداشت و تقریباً بیشتر قسمت‌های اتومبیل پس از تصادف از بدنه جدا شد و قطعاً با این تصادف سرنشینان آن هم جراحات سنگینی برداشته‌اند، اما درکمال ناباوری پس از اینکه سایر رانندگان بر سر اتومبیل صانحه دیده حاضر می‌شوند، اثری از سرنشینان آن پیدا نمی‌کنند!
در این مورد مقامات پلیس استرالیا اعلام کرده‌اند که خودروی فورد فالکون سبز رنگ به همراه 3 سرنشین بزرگسال بوده است که پس از تصادف از صحنه فرار کرده‌اند، به همین دلیل سرنشینان آن در لیست تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند تا پس از دستگیری آنان دلیل فرارشان از صحنه تصادف مشخص شود!
صرف نظر از اینکه چرا سرنشینان اتومبیل فرار کرده است، این اتفاق و فیلمی که گروه خودروبانک برای شما آماده کرده است، می‌تواند یک پیام آموزشی هم داشته باشد و آن هم خطرات احتمالی و بسیار وحشتناک سبقت از راست است که در ایران کم دیده نمی‌شود! با بررسی فیلم تصادف هم می‌توان فهمید که راننده بعد از سبقت گرفتن از سمت راست متوجه گارد ریل‌های کنار جاده می‌شود که چند متر جلوتر نصب شده و می‌توانست باعث تصادفی شدیدتر شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/17
چقدر مسخره!!!
1395/10/17
چند وقتیه خبری ازتون نیست بابا یه ماشین تست کنید قبلا برنامه تون رو روال بود هر 2 3 هفته یه بار یه ماشین تست میکردید.....الان بعد از s5 اتو دیگه چیزی نزاشتید اگه میشه دی اس 5 ال اس و تست کنید با تشکر.....
1395/10/17
سانحه درسته نه صانحه!!!!!!!!!!