موضوعات داغ

بازیکن آلمانی تیم آرسنال انگلستان ماشین ایتالیایی سوار می‌شود!

عکس مطلب اول
پیرو موضوع جدیدی که اخیرا در خودروبانک با مضمون "بازیکنان معروف دنیای فوتبال چه ماشین‌هایی سوار می‌شود"، آغاز کردیم. تا کنون خصوصیات و ماشین‌های "وین رونی"، "یحیی توره" و "جان تری" مورد بررسی قرار گرفته است، حال در این مقاله می‌خواهیم به سراغ "مسوت اوزیل"، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی آلمان و همچنین باشگاه آرسنال برویم تا ببینیم که این بازیکن مطرح لیگ انگلستان چه ماشینی برای خود انتخاب کرده است.
فراری 458 ایتالیا، خودروی ایتالیایی این بازیکن آلمانی لیگ انگلستان است که در سینه خود از یک موتور 8 سیلندر میانی 4.5 لیتری GDI با حجم دقیق 4497 سی‌سی سود می‌برد که قدرت 605 اسب‌بخاری در 9000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 540 نیوتن‌متر در 6000 دور بر دقیقه، اعداد حیرت انگیزی هستند که از انفجار بنزین و هوای پودر شده در اتاق احتراق موتور فراری 458 ایتالیا با نسبت تراکم 14:1 به دست می‌آیند که باید این قدرت و گشتاور را مدیون طراحان موتور این بود که موتوری تمام عیار با وزن بلوکه سیلندر تنها 8 کیلوگرم و همچنین ساخته شده از جنس آلومینیم و قطعات فیبر کربنی را طراحی کرده اند. در آخر هم قدرت تولید شده توسط سیستم توزیع گشتاور دیفرانسیل بین چرخ‌ها تقسیم می‌شود تا در نهایت شتاب صفر تا صد 3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعتی بدست آید.

فراری 458 ایتالیا

خود مسوت اوزیل هم که دیگر جای بحث ندارد و همه آن را می‌شناسند، اما بد نیست بدانید که مسوت اوزیل با لقب "پادشاه پاس" زاده ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در "گلزنکیرشن" آلمان است که هم اکنون به عنوان یک هافبک تهاجمی در تیم آرسنال بازی می‌کند و از سوی فیفا به عنوان آقای پاس گل جهان معرفی شده است.
اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است، پس از آن به شالکه ۰۴ آلمان ملحق شد و اولین بازی خود برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده‌های تیمش تبدیل شد. پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه، مسوت اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو از 2008 تا 2010 میلادی به باشگاه فوتبال "وردربرمن" رفت تا ناجی این تیم باشد و بعد از آن مسوت اوزیل با بستن قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، در سال 2010 میلادی به باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا پیوست تا یکی از طلایی‌ترین دوره‌های خود را تجربه کرده باشد و سرانجام در سال 2013 میلادی با قراردادی ۴۲٫۵ میلون پوندی به باشگاه آرسنال انگلستان پیوست.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/17
0-100 این ماشین .4 ثانیه س 562 اسب بخارم هست 602 چیه ؟
1395/10/17
مگه مسوت اوزیل فقط فراری داره به جز فراری 30 تا 40 تا ماشین های دیگه هم داره از برند های مختلف از قبیل لامبورگینی.بنتلی.رزولریس.بی ام و.اعودی.کادیلاک.جگوار.بوگاتی و ... همه ی این ماشین ها فقط داخل یه پارینگ خونش در انگلیسه تو پارکیگ خانه های دیگش معلوم نیست چه خبره
1395/10/17
داداچ دارندگی و برازندگی