موضوعات داغ

بنتلی کنتیننتال جدید با ۷۰۰ اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
بنتلی از مدل جدید کنتیننتال سوپر اسپرت پرده برداری کرد.بر اساس داده هایی که سازنده ی این خودرو منتشر کرده است، کنتیننتال جدید مجهز به موتوری دبلیو شکل و ۱۲ سیلندر است که می تواند ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۱۷ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
چنین مشخصاتی این خودرو را تبدیل به قوی ترین محصولی خواهد کرد که بنتلی تا کنون ساخته است. اما این تنها بخش این خودرو نیست بلکه بنتلی ادعا کرده است که از لحاظ حداکثر سرعت نیز این خودرو سریعترین خودروی لوکس چهار نفره ی جهان خواهد بود.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل 3.4 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 339 کیلومتر بر ساعت می رسد. مدل کانورتیبل نیز مجهز به سقف باز شونده خواهد بود و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن معادل 3.7 ثانیه است.

بنتلی کنتیننتال


بنتلی در این خودرو دست به اصلاحاتی بر روی موتور این خودرو زده است و آن را به توربوهای جدید، سیستم خنک کننده ی جدید و تغییراتی در بخش میل لنگ مجهز کرده است که تا بتواند به قدرت بالاتری دست پیدا کند.
سیستم تعادل شاسی این خودرو نیز از مدل GT3-R به عاریت گرفته شده است تا تعادل بهتری را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.
دیسک ترمز های کربن سرامیکی این خودرو نیز در نوع خود بزرگترین در جهان هستند و پس از آنها به رینگ های ۲۱ اینچی فوق سبک وزن می رسیم که توانسته اند از وزن کلی خودرو ۲۰ کیلوگرم بکاهند. مشتریان این مدل همچنین امکان سفارش سیستم اگزوز تیتانیومی را نیز خواهند داشت که آن نیز ۵ کیلوگرم از وزن خودرو کم می کند.

بنتلی کنتیننتال


کنتیننتال سوپر اسپرت جدید سبک وزن ترین مدل کنتیننتال است که از سال ۲۰۰۹ تا کنون ساخته شده است گرچه وزن خودرو همچنان بالای دو تن است و اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید گفت که کنتیننتال جدید 2280 کیلوگرم وزن دارد.
تغییرات ظاهری نیز شامل استفاه از خروجی های اگزوز جدید، اسپرویلر های فیبر کربنی نصب شده در زیر سپرها، جلوپنجره ی جدید و یک بالچه ی عقب جدید می شوند.
در داخل کابین نیز از چرم آلکانترا و فیبر کربن استفده شده است که نما و کیفیتی در حد فوق لوکس را به سرنشینان عرضه می کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/18
لایک... بسیار خاص
1395/10/19
حیف نیست همچین ماشین هایی به ایران وارد نشن