موضوعات داغ

وقتی با فراری هم می توان اسکی رفت!

عکس مطلب اول
در سال 2011 بود که فراری نسخه بسیار زیبایی از محصولات خود به نام FF را روانه بازار کرد. خودرویی که برخلاف دیگر محصولات این شرکت 4 صندلی داشت و کماکان سیستم چهارچرخ متحرک نیز روی آن نصب بود. معمولاً خودروهای فراری، خودروهایی هستند که در طول هفته باید استراحت کنند و گهگاهی در آخر هفته ها برای لذت بردن از این شاهکار، به خیابان ها بیایند، اما در ایالت Utah آمریکا، فردی دیده شده که یک پک اسکی را روی سقف این فراری زیبا نصب کرده تا با آن به اسکی برود!
اگر به جلوی این پک اسکی نگاهی بیندازید، متوجه آیرودینامیک بودن آن برای فراری می شوید و این قسمت ما را به یاد حرف آقای انزو می اندازد که می گفت، آیرودینامیک برای شرکت هایی است که نمی توانند پیشرانه بسازند!
Enzo once said aerodynamics are for those who can't build engines
این روزها البته دیگر خبری از FF نیست و به جای آن نسخه GTC4Lusso تولید می شود. البته لازم به ذکر است که این پک را شرکت Salt Lake City Motorsport طراحی کرده که شرکت معتبری در طراحی و ساخت لوازم های جانبی است اما این طور که این خودرو روی سقف خود پک اسکی قرار داده و قصد اسکی دارد! به نظر می رسد باید به زودی یک امدادگر نیز به نجات این خودرو برود و آن را برای نجات از گیرکردن داخل برف بیرون بکشد!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد