موضوعات داغ

مهاجم توپچی‌های انگلستانی چه ماشینی سوار می‌شود

عکس مطلب اول
برای عموم مردم جهان مهارت‌های فردی و بازی با توپ یک بازیکن بسیار مهم و هائز اهمیت است، ولی چیزی که برای ما ماشین بازها مهم خواهد بود، ماشینی است که بازیکنان مطرح دنیا با قراردادهای میلیاردیشان سوار می‌شوند که تا الان در رابطه با "وین رونی"، "یحیی توره"، "جان تری"، "مسوت اوزیل" و... صحبت کردیم، حال امروز می‌خواهیم یکی دیگر از بازیکنان مطرح لیگ انگلستان با ماشین زیر پایش را مورد بررسی قرار دهیم که به عنوان یک توپچی اصلی در تیم توپچی‌های آرسنال بازی می‌کند.
الکسیس سانچز با نام کامل "الکسیس الخاندرو سانچز"، فوتبالیست مطرح اهل کشور شیلی است که هم‌اکنون در پست یک مهاجم/ هافبک برای باشگاه آرسنال انگلستان بازی می‌کند. گفتنی است که الکسیس سانچیز فوتبالش را از باشگاه کبرلو آغاز کرد و در سال ۲۰۰۶ میلادی به تیم اودینزه ایتالیا پیوست، اما بزرگ‌ترین رویداد ورزشی الکسیس سانچز را زمانی می‌توان توصیف کرد که در سال 2011 میلادی تا 2014 میلادی با مبلغ ۲۵ میلیون پوند به باشگاه بارسلونا اسپانیا پیوست تا تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ شیلی شود.
در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۳ تاریخی‌ترین لحظه وی در بارسلونا رقم خورد، جایی که در بازی ال کلاسیکو با ضربه چیپ سانچز از پشت محوطه جریمه، گل پیروزی بارسلونا در مقابل رئال مادرید به ثمر رسید. سانچز در ۵ ژانویه ۲۰۱۴ اولین هتریکش را برای بارسلونا در مقابل الچه به ثمر رساند. الکسیس سانچز در بارسلونا ۱۴۱ بار به میدان رفت و ۴۷ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند تا اینکه سانچز در سال ۲۰۱۴ میلادی از بارسلونا راهی شمال لندن و تیم آرسنال شد تا با مبلغ ۳۵ میلیون پوند بعد از مسوت اوزیل به عنوان دومین بازیکن گران قیمت توپچی‌های آرسنال شناخته شود.

آئودی R8


حال می‌رسیم بر سر اصل مطلب و ماشینی که برای سوار شدن انتخاب کرده است. در این رابطه ماشین مورد استفاده الکسیس سانچز را می‌توان یک دستگاه آئودی R8 به ارزش 120 هزار پوند عنوان کرد که از مدل‌های R8 V8 بوده و در سینه خود از یک پیشرانه هشت سیلندر 4.2 لیتری سود می‌برد که در دور موتور 7800 دور بر دقیقه توانایی تولید 420 اسب بخار قدرت و همچنین در دور موتور 4500 هم می‌تواند حداکثر گشتاوری 430 نیوتن متری تولید کند. با ارسال این اعداد و ارقام به سمت خروجی هم می‌توان به شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 280 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/23
مگه الکسیس سانچز فقط آئودی داره بجزاین ماشین 30 تا 40 تا ماشین های دیگه هم داره از برند های مختلف از قبیل لامبورگینی.بنتلی.رزولریس.بی ام و.مرسدس بنز.کادیلاک.جگوار.بوگاتی و ... همه ی این ماشین ها فقط داخل یه پارینگ خونش در انگلیسه تو پارکیگ خانه های دیگش معلوم نیست چه خبره