موضوعات داغ

شرایط دودی کردن شیشه ماشین

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهور تهران، شرایط دودی‌کردن شیشه خودروها را تشریح کرد.
حسن عابدی تصریح کرد: در قانون، میزان و معیار خاصی برای درصد دودی‌کردن شیشه‌های خودروها مشخص نشده است اما قانون صراحتا اعلام کرده است که اگر خودرویی شیشه‌هایش دودی شده است، مامور پلیس باید بتواند داخل خودرو را مشاهده کند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میران، وی افزود: براین اساس ماموری اگر نتواند داخل خودرویی را به علت دودی‌بودن شیشه‌ها مشاهده کند، می‌تواند اعمال قانون کند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران در مورد اینکه گفته می‌شود نرم استاندارد شیشه دودی از نظر پلیس 35 درصد است، تاکید کرد: به دلیل استفاده از وسایل مختلف دودی‌کردن نمی‌توان گفت که 35 درصد از نظر پلیس استاندارد است اما معمولا درصد کمتر از 30 مورد تایید پلیس است. به هر حال، شرط اصلی رویت داخل خودرو با وجود شیشه دودی است.
عابدی در مورد میزان جریمه متخلفان نیز گفت: براساس کد تخلف 2114، افرادی که اقدام به دودی‌کردن شیشه خودرو خود به میزان غیرقانونی کنند، 50 هزار تومان جریمه می‌شوند و ملزم به اصلاح شیشه خودرو هستند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/22
نگفتن داخل ماشین توی روز باید پیدا باشه فقط یا شب هم لازمه
1395/10/23
خوب شاید مامور چشماش ضعیف بود! شاید نور محیط هم کم بود. و خیلی شایدهای دیگه که موضوع را سلیقه ای میکنه.
1395/10/23
ههعععع داداش. مامور ها فقط ببینن دودی کردی جریمه میکنن حالا چه یک درصد تا 100 درصد
1395/10/23
مثلا قراره توی ماشین بمب اتم جابجا کنیم که حتما باید داخل ماشین پیدا باشه.بابا ته تهش دوتا پسردختر توماشینن که با وضع این قوانین هم چیزی درست نمیشه.هزارویک کار دیگه میکنن
1396/1/25
حسین آقا؛ دید شما محدود به این موضوعه! در صورتیکه خیلی از تصادفات بخصوص در شب میتونه بعلت استفاده از همین شیشه ها باشه و همچنین خیلی مسائل دیگه!