موضوعات داغ

لکسس RX هفت نفره در راه است

عکس مطلب اول
لکسس در فکر تولید نسخه ای طویل تر از مدل RX است که قابلیت حمل هفت سرنشین را نیز داشته باشد. بنابر گزارشی که در اتوکار منتشر شده است این خودرو به احتمال قریب به یقین در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
پیش بینی ها حاکی از این است که لکسس RX هفت نفره در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شده و برای اوایل سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود و به رقابت با خودروهایی همانند مرسدس بنز GLS، ولوو XC90 و سایر اس یو وی های لوکس بازار بپردازد.
این مدل همچنین از قوای فنی مشابه با مدل عادی RX برخوردار خواهد بود و در کد های RX350L با موتور V6 بنزینی و کد RX450hL با موتور هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. لکسس به طور رسمی این خبر را تایید کرده است و مدیر تویوتا نیز چندی پیش تلویحا به تمایل این شرکت برای افزایش تنوع محصولات شاسی بلند اشاره کرده بود.

لکسس RX

در کنار تولید نسخه‌ی بزرگ‌تر RX توسط لکسس برخی خبرهایی از وجود برنامه ای برای تولید یک شاسی بلند کوچک بر اساس خودروی کانسپت UX حکایت دارند که در نمایشگاه خودروی پاریس در سال گذشته به نمایش درآمده بود. احتمالا این خودرو با کدهای UX200، UX250 و UX250h به بازار عرضه خواهد شد. بسیاری بر این گمانند که مدل UX به عنوان جایگزینی برای خودروی ناموفق لکسس یعنی مدل CT معرفی خواهد شد و جایگاه پایین‌ترین خودروی لکسس را به خود اختصاص خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد