موضوعات داغ

تویوتا هایلندر و کسب رتبه‌ی بالا در ایمنی

عکس مطلب اول
تویوتا هایلندر جدید نیز همانند نسل قبلی خود توانست تست های ایمنی را با موفقیت پشت سر بگذارد.
تست ایمنی این خودرو که توسط موسسه ی IIHS انجام شده است تا ببینیم این خودرو با تمام آپشن‌های ایمنی خود تا چه اندازه در حفاظت از سرنشینان می‌تواند موفق عمل کند.
این خودرو در پنج نوع تست که شامل برخورد محدود از جلو، بغل، استحکام سقف، نگه دارنده ی بالای سر و صندلی ها می‌شود توانست نمره ی قابل قبولی را کسب کند.
اما با استفاده از سیستم های پیشگیری از تصادفی که از سال ۲۰۱۶ بر روی این خودرو قابل سفارش هستند این خودرو در تمامی این بخش ها توانست نمره‌ی عالی را کسب کند. این سیستم ها در تست تصادف در سرعت های ۱۹ و ۴۰ کیلومتر بر ساعت توانستند در ۴ مورد از ۵ مورد از تصادف پیشگیری کنند و در تست پنجم نیز توانستند سرعت خودرو را به ۳۴ کیلومتر بر ساعت کاهش دهند.
با دریافت این رتبه از سوی IIHS توسط تویوتا هایلندر، این خودرو به جمع سایر خودروهای تست شده ی تویوتا توسط این موسسه یعنی مدل های پرویس، کرولا، کمری، رو۴، لکسس RC، RX و ES350 پیوست.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/23
سلام
این مدل چرا کلا ایران نیومده؟
1395/10/24
تویوتا هايلندر در یکی از نسخه های ال ای موتور چهار سیلندر 2700سي سی دارد و در بقیه نسخه ها موتور شش سیلندر 3.5ليتري استفاده کرده،بخاطر قانون ممنوعیت ورود موتور های بالای 2500سي سی نمیتونه وارد بشه،ولی قبل از این قانون وارد شده یا نه ،اطلاع ندارم