موضوعات داغ

تسلا و استخدام مهندس اپل

عکس مطلب اول
تسلا موتورز اعلام کرد که این شرکت کریس لتنر را به عنوان مسئول پروژه‌ی سیستم رانندگی خودکار تسلا موسوم به اتوپایلوت استخدام کرده است.
لتنر یکی از مهندسان سابق کمپانی اپل است که ۱۱ سال گذشته را مسئولیت تولید زبان برنامه نویسی سوئیفت را برای ساخت برنامه های پلتفرم اپل بر عهده داشت.
لنتر حالا جایگزین ژینا حسین خواهد شد که او قبلا به طور همزمان معاونت پروژه‌ی SpaceX را نیز بر عهده داشت، حالا حسین می‌تواند با تمرکز بالاتری روی پروژه‌ی هوافضایی SpaceX کار کند. تسلا هنوز اعلام نکرده است که کریس لتنر از چه زمانی کار خود در این شرکت را آغاز خواهد کرد.
اقدام تسلا در استخدام این مهندس نرم افزار سطح بالا و حرفه ای نشان دهنده ی عزم این شرکت برای ارتقای جایگاه خود در بخش سیستم های رانندگی خودکار است.
این شرکت به تازگی از جدیدترین ورژن سیستم رانندگی خودکار خود رونمایی کرده است و آن را بر روی ۱۰۰۰ دستگاه اولیه از مدل هایش قرار داده است. سیستم اتوپایلوت ۲ فعلا تنها در سرعت های پایین کار می‌کند و شرکت فعلا در حال جمع آوری داده های بدست آمده از این سیستم است تا سرانجام نسخه ی نهایی آن را برای مشتریان جدید عرضه کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/23
Apple or opel
1395/10/24
سیستم اتو پایلوت ریسک بسیار بزرگيه،چون در تصادفات مقصر اصلی خود شرکت تولید کننده خواهد بود،البته شاید قانون جدیدی برای این نوع خودروها وضع کنند