موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل 2017 با چهره ای جدید رویت شد

عکس مطلب اول
نسخه‌ای فیس لیفت از شاسی بلند نیسان X-Trail در کشور چین رویت شد که براساس اطلاعات منابع آگاه، قرار است در ماه آوریل سال جاری میلادی و در جریان برگذاری نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی و همچنین در نیمه دوم سال جاری هم وارد بازار چین شود.
پیش از شروع کار بد نیست بدانید که خودروی شاسی بلند نیسان X-Trail در سال 2014 میلادی و در قالب یک همکاری مشترک میان دانگ فنگ چین و کمپانی خودروسازی نیسان، خط تولید آن در خود کشور چین راه اندازی شد، حال نسخه فیس لیفت هم برای اولین بار در کشور چین دیده شده است و به نظر می‌رسد مدلی مخصوص برای بازار چین باشد، هرچند باید تا معرفی رسمی صبر کرد و دید که این فیس لیفت برای بازار انحصاری چین طراحی شده است و یا اینکه بازارهای بین الملی را هم شامل می‌شود.

نیسان ایکس تریل 2017

براساس گفته‌های وبسایت منبع، نیسان X-Trai فیس لیفت قرار است با قیمت 181 هزار یوان در مدل پایه و همچنین با قیمت 267 هزار و 800 یوان در مدل فول آپشن وارد بازار چین شود که در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر 150 اسب بخاری و یا پیشرانه‌ای 2.5 لیتری چهار سیلندر 186 اسب بخاری سود می‌برد.
برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی این دو پیشرانه هم به درخواست مشتری از دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT استفاده می‌کنند که نیروی تبدیل شده را به هر چهارچرخ ماشین و یا تنها به یک محور ماشین ارسال می‌کند.
البته ناگفته نماند که پیشرانه‌های ذکر شده به همراه سیستم‌های انتقال قدرت نیسان X-Trail، دقیقا همان فاکتورهای مدل استاندارد هستند که بر روی نسخه فیس لیفت هم مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ولی در مقابل می‌توان یک چهره جدید را برای نیسان X-Trail توصیف کرد که فاکتورهای تغییر یافته آن با مشاهده تصاویر درج شده بر روی سایت قابل شناسایی هستند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/28
يعني اين ايكس تريلايي كه الان دارن تو ايران پيش فروش مي كن هم چيني هستن ؟
1396/2/31
خیر تنها ماشین تو این رده که قطعا و کاملا توی ژاپن تولید میشه نیسان ایکس‌تریله
1396/6/16
رفیق صفر تا صد ایکس تریل تو ژاپن تولید میشه حتی یه پیچشم چینی نیست