موضوعات داغ

تیونینگ خاص بی‌ام‌و X6 را ببینید

عکس مطلب اول
بی ام و X6 که در تصویر مشاهده می‌کنید در یک نمایشگاه فروش خودرو در ابوظبی به نمایش گذاشته شده است. این خودرو به قطعات و بخش‌های مختلفی از سازندگان و تیونرهای مختلف مجهز شده است.
این خودرو به خودی خود دارای یکی از خشن‌ترین و با ابهت ترین طرح‌ها در بین خودروهای شاسی بلند است و همچنان بی ام و X6 یکی از بهترین خودروها از نظر طراحی است. با این حال این مدل تیونینگ شده مجهز به کیت بدنه‌ای شده است که شامل قاب آینه‌های جانبی فیبر کربنی، جلوپنجره‌ی مشکی رنگ، نوار جانبی روی بدنه، ورودی های هوای مشکی بر روی گلگیر، سقف مشکی رنگ است که بخشی از کیت M Performance این خودرو به حساب می‌آیند. اما کیت آیرودینامیکی نیز شامل اسپویلر جلو، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب است که دارای یک طراحی بسیار زیبای سه بعدی هستند.
در زیر این خودرو رینگ‌های ۲۳ اینچی از تیونر مشهور یعنی AC اشنیتزر قرار گرفته اند که به روش فورج کاری تولید شده اند. همچنین سیستم اگزوز اسپرت از کمپانی صاحب نام آکراپوویچ نیز روی این X6 نصب شده است که صدای خشن را در دورهای بالا تولید می‌کند.
در داخل خودرو از چرم قرمز رنگ بر روی صندلی‌ها، داشبورد، کنسول، رودری ها و استراحتگاه دست استفاده شده است و در تمامی نقاط کابین نیز استفاده از دوخت قرمز رنگ به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید تصاویر این خودروی زیبا را در گالری تصاویر مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/30
چقدر با ابهت و زیباست این ایکس 6،،لامصب همه کیت بدنه ای بهش میاد