موضوعات داغ

ورود خودروهای شخصی به مرکز مادرید ممنوع خواهد شد

عکس مطلب اول
طبق آخرین خبرهای بدست آمده از سوی خبرگزاری‌های خارجی، اخیرا شهردار مادرید به دلیل افزایش سطح آلودگی این شهر اعلام کرده است که تا اواسط سال 2019 میلادی اجازه ورود خودروهای شخصی به مرکز شهر را نخواهد داد.
ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به مرکز شهر مادرید تا اواسط سال 2019 میلادی، همانطور که گفتیم توسط "مانوئلا کارمنا" شهردار شهر مادرید اسپانیا و در یک برنامه رادیویی محبوب بین اسپانیایی‌ها اعلام شده است که در آینده‌ای نه چندان دور عملی خواهد شد.
پیش‌تر هم مانوئلا کارمنا اعلام کرده بود ورود هرگونه خودروی دیزلی چه از نوع سبک و چه از نوع سنگین را به مرکز شهر تا سال 2025 میلادی ممنوع خواهد شد و حالا هم ممنوعیت ورود هرگونه خودروی شخصی به مرکز شهر را اعلام کرده است تا شاید گامی مثبت در راستای کاهش تولید گازهای آلاینده در مرکز شهر برداشته شود.
البته در این میان یکسری استثنا هم در نظر گرفته شده است که شامل استفاده از اتومبیل‌های شخصی توسط افراد محلی که در مرکز شهر ساکن هستند و حقوق پارکینگ خود را پرداخت کرده‌اند، موارد اورژانسی و در نهایت ماشین‌های حمل بار و یا ماشین‌های خدمات رسانی به ساکنان مرکز شهر می‌شود.
به غیر از ماشین‌های شخصی هم می‌توان همچنان از وسایلی نقلیه نظیر دوچرخه، تاکسی و یا اتوبوس برای رفتن به مرکز شهر استفاده کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد