موضوعات داغ

بی ام و M4 و تیونر Cam-Shaft

عکس مطلب اول
بی ام و M4 که مدل قوی‌تر سری ۴ کوپه به شمار می‌رود مجهز به یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی است و قاعدتا افرادی به سراغ این خودرو می‌روند که خواهان قدرت بیشتری در مقایسه با یک سری چهار عادی هستند.
اما تعدادی از خریداران نیز هستند که حتی قدرت M4 نیز آن‌ها را راضی نمی‌کند. برای همین کمپانی تیونینگ کم شفت (Cam-Shaft) اقدام به عرضه‌ی یک کیت تیونینگ برای این خودرو کرده است که می‌تواند قدرت تولیدی و گشتاور موتور این خودرو را از ۴۳۱ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر به ۵۲۰ اسب بخار و ۷۲۰ نیوتون متر افزایش دهند.

بی ام و M4

این تیونر آلمانی هنوز شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو را اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل استاندارد معادل ۴.۱ ثانیه است باید انتظار شتابی زیر ۴ ثانیه را از این مدل داشت. این خودرو همچنین به یک گیربکس ۷ دنده از نوع دوبل کلاچ مجهز است. این بسته‌ی تیونینگ قیمتی معادل ۲ هزار و۳۰۰ دلار دارد. کم شفت همچنین در قبال دریافت مبلغ حدود۳ هزار دلار اقدام به نصب سیستم اگزوز اسپرت آکراپوویچ نیز بر روی این خودرو می‌کند که از جنس تیتانیوم ساخته شده است.
تغییراتی نیز در بخش تعلیق خودرو داده شده است که شامل استفاده از فنر بندی با برند KW می‌شود. این فنرها قابل تنظیم بوده و می‌توان ارتفاع آن‌ها را در بازه‌ی ۵ تا ۳۰ میلی متر تنظیم کرد. همچنین بر روی خودرو رینگ‌های ۲۱ اینچی BBS سوار شده اند که تایرهایی با ابعاد 245/30 در جلو و 295/25 در عقب بر روی آنها سوار شده است. در انتها نیز باید اشاره کرد که رنگ خاکستری مات این بی ام و به تنهایی ۲ هزار یورو قیمت دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/1
واقعا با این رنگ خیلی عالی شده،👍