موضوعات داغ

فورد موستانگ شلبی با ۷۵۰ اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
کمپانی امریکایی شلبی برای تولد ۵۰ سالگی خود اقدام به معرفی مدلی جدید از فورد موستانگ با نام سوپر اسنیک (Super Snake) کرده است.
رونمایی از شلبی سوپر اسنیک ۲۰۱۷ در یک حراجی انجام شد و اعلام شده است که تنها ۵۰۰ دستگاه از این خودرو به تولید خواهد رسید.
شلبی در طراحی و ساخت این خودرو با بخش Performance کمپانی فورد همکاری داشته و تغییرات و بهینه سازی هایی را در بخش تعلیق و ترمز خودروانجام داده اند. در سیستم ترمز این خودرو از سیستم ترمز ساخت ویلوود با کالیپرهای شش پیستونه استفاده شده است. موتور ۵ لیتری هشت سیلندر فورد در این خودرو مجهز به سوپر شارژر شده است ضمن اینکه در صورت سفارش سوپرشارژر قوی‌تر قدرت خودرو به ۷۵۰ اسب بخار خواهد رسید.

فورد موستانگ شلبی

فورد اعلام کرده است که شلبی سوپر اسنیک دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۳.۵ ثانیه است و می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را نیز در عرض ۱۰.۹ ثانیه طی کند. تایرهای مورد استفاده در این خودرو نیز ساخت میشلن هستند.

فورد موستانگ شلبی

در بخش بدنه، در مدل سوپر اسنیک از کاپوت جدید با ورودی هوا، جلوپنجره‌ی جدید، اسپویلر جلو، اسپویلر عقب، دیفیوزر و بال عقب استفاده شده است. همچنین بر روی بدنه ی خودرو نیز نوارهایی کشیده شده است تا رنگ آمیزی اصیل موستانگ حفظ شود.

فورد موستانگ شلبی


در داخل کابین نیز تغییراتی در بخش پشت آمپرها و تودری ها اعمال شده است ضمن اینکه یک پلاک ویژه مخصوص هر خودرو بر روی داشبورد نصب شده است.
در ادامه می‌توانید تصاویر این ماسل کار قدرتمند را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/2
سوپر اسنیک قبلی ۸۵۰اسبی بود، کاش اینم همونجوری میزدن
1395/11/3
قاتل HELLCAT و ZL1