موضوعات داغ

بنز G کلاس الکتریکی آرنولد شوارتزنگر + فیلم

عکس مطلب اول
آرنولد شوارتزنگر همواره به دنبال ماشین‌های بزرگ و پرقدرت بوده و تا به امروز هم معمولا به سراغ محصولات هامر و یا خودروی "یونیماگ" رفته است که نوعی از کامیون‌های کوچک چندمنظوره و چهارچرخ محرک مرسدس بنز به شمار می‌رود، اما با این حال فرماندار سابق کالیفرنیا مشکلات تغییرات آب و هوایی را جدی گرفته و تصمیم به خرید یک خودروی الکتریکی برای کاهش گازهای آلاینده گرفته است، ولی در این میان یک مشکل وجود دارد و آن هم نبود خودرویی الکتریکی درشت هیکل با قدرت و گشتاور بالا است، به همین دلیل آرنولد شوارتزنگر عازم اتریش شده است تا بلکه راه حل را در میان برادران اتریشی پیدا کند.
چند سالی می‌شود که سه برادر اتریشی اقدام به تاسیس شرکتی تحت عنوان "Kreisel Electric" کرده‌اند و در آن به تولید موتورهای الکتریکی اختصاصی و همچنین بسته‌های باتری تامین کننده انرژی این نوع موتورها می‌پردازند و بر روی اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. حال این شرکت محصولی ایده آل برای آرنولد شوارتزنگر دارد و آن هم یک دستگاه مرسدس بنز G کلاس واگن تمام الکتریکی خواهد بود که موفق شده توجه این چهره سرشناس 69 ساله را به خود جلب کند.
براساس اطلاعات ارائه شده در خصوص این G کلاس واگن و به نقل از گروه خودروبانک، پیشرانه درون سوز این شاسی بلند به طور کامل حذف شده، اما بجای آن یک موتور الکتریکی 483 اسب بخاری مورد استفاده قرار گرفته است که نیروی مورد نیاز آن توسط باتری‌های 80 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود تا در عمل شتاب صفر تا صد 5.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی بیش از 183 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.
در ادامه می‌توانید فیلم حضور این بازیگر مشهور "اتریشی/ آمریکایی" در کنار مرسدس بنز G کلاس هیبریدی را در خودروبانک مشاهده کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/9
آرم شرکت الکتریکیه شبیه آرم سایپا مطمئعن خودمونه !