موضوعات داغ

از خودروبانک در جشنواره برند محبوب سال حمایت کنید

عکس مطلب اول
جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، چهارمین دوره نظرسنجی مردمی خود را از 25 آذرماه امسال آغاز کرده و تنها بیست روز تا پایان این نظرسنجی باقی مانده است. برند خودروبانک نیز امسال بعنوان کاندیدای برند محبوب در زمینه خودرو از سوی هیئت داوران این مجموعه انتخاب شده است. شما همراهان همیشگی خودروبانک، چنانچه از عملکرد گروه خودروبانک در زمینه‌های مختلف اطلاع‌رسانی حوزه خودرو رضایت دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر و یا رباتی که در کانال تلگرام خودروبانک قرار دارد، در این نظرسنجی مردمی شرکت کرده و برند خودروبانک را به عنوان برند محبوب خود در عرصه خودرو انتخاب کنید و همانند همیشه در این راه ما را یاری کنید. قطعاً حمایت شما همانند گذشته از خودروبانک باعث می شود تا با نیرویی مضاعف، خدمت‌رسانی بهتری را داشته باشیم.
شرکت در نظرسنجی باعث می‌شود تا شما در قرعه کشی 20 گوشی تلفن همراه و 20 تبلیت شرکت کنید و برای همین منظور لازم است تا در حین رای دادن اطلاعات خود اعم از شماره تلفن خود را ثبت نمایید تا در صورت برنده شدن، جشنواره بتواند با شما تماس حاصل کند.

لینک رای به خودروبانک در جشنواره برند برتر سال:
صفحه رای به خودروبانک
و یا رای از طریق ربات تلگرام در کانال خودروبانک:
https://telegram.me/khodrobank

خودروبانک، برند محبوب سال

از خودروبانک حمایت کنید

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/5
نه تبلت نه موبایل فقط کارتون ادامه بدید
1395/11/5
ریا نباشه،رفتم و لایک زدم.خیلی ام ساده است فقط یک آدرس ایمیل وار می کنید و از لینک رسیده،قلب قرمز را به نیت پیروزی کلیک می کنید.با آرزوی پیشرفت روزافزون!
1395/11/6
سلام،تو کدام گروه بود? پیداش نکردم
1395/11/6
DONE