موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: جدیدترین محصول مدیران خودرو رونمایی شد

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

ام وی ام X22 یک خودروی کراس اوور کامپکت است که مدیران خودرو برای رقابت با لیفان X50 و رنو ساندرو استپ وی آن را روانه‌ی بازار کرده است. X22 را اما باید رقیبی قدر برای سایر خودروهای این کلاس به حساب آورد چون در کنار ظاهری جذاب و بروز لیست امکانات مناسبی نیز دارد. امکانات رفاهی و ایمنی X22 شامل مانیتور ۸ اینچی رنگی، دوربین دید عقب، سانروف برقی، کروز کنترل و تهویه ی مطبوع خودکار را نام برد.

ام وی ام X22

ام وی ام X22

فاصله‌ی محوری ۲۵۵۵ میلیمتری این خودرو نیز نوید فضای داخلی مناسبی را می‌دهد که البته برای چهار نفر مناسب است. X22 همانند سایر رقبایش در این کلاس یک کراس اوور با کارایی شهری است و بنابراین نیازی به یک موتور قدرتمند و یا سیستم چهارچرخ محرک ندارد. موتوری که سازنده برای این خودرو در نظر گرفته است یک نمونه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری ۱۶ سوپاپ است که به کمک سیستم زمانبندی متغییر سوپاپ ها می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
این قدرت می‌تواند از طریق یک گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا ۴ دنده ی خودکار به چرخ های جلو منتقل شود. جالب است بدانید که X22 مجهز به حالت رانندگی ECO نیز شده است. در بخش ایمنی هم X22 در مقایسه با رقبایش چیزی کم ندارد و به ترمز دیسکی در هر چهار چرخ به همراه سامانه های ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیرو است و برای سرنشینان جلو نیز دو عدد ایربگ تعبیه شده است.
چندی پیش در طی مراسمی قیمت این خودرو نیز اعلام شد که می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف و قیمت هر نسخه به صفحه قیمت قیمت ام وی ام X22 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/6
سی جی ۱۲۵ میخرم ولی این اشغالو نه! خودتون بررسی کردید صفر تا صد ۱۶ ب بالا! مهم ترین چیز تو ماشین چیه ؟ مانیتور؟ یا موتور؟ اول ماشین باید درست بتونه راه بره بعد امکانات! ساندرو هزاران بار بهتره! البته از همه ی اینا بهتر البته نسبت ب قیمت نمیگم کلن خوبه نسبت ب قیمت چانگان cs35 سایپاست! هم هیکلشو ارتفاعش حدودا کراس اووره هم امکانات داره هم قدرتشم بد نیست
1396/2/15
همون شما برو موتورتو سوار شو وقتی سوار نشدیو ندیدی نظر نده
1395/11/6
با سلام خدمت همه گردانندگان خودروبانک
لطفا یک گزارش کامل از نمایشگاه اصفهان را بزارید.ممنون
1395/11/6
قیمتی که برای گذاشته شده واقعا رقابتی نیس اگه اتوماتش 55 یا 50 تومن بود عالی بود اما با 66 تومن اصلا ب صرفه نیست
1395/11/6
خدایی اینا دیگه از کجا اومدن یه ماشین آوردن الان چهار باره روش پارچه میکشن و رونمایی میکنن آخه چه خبره کجای دنیا یه ماشینوو چهار بار رونمایی میکنن؟
1395/11/7
از بس خوب تحفه‌ای هم هست دوباره رونمایی شد،خخخخخ
1395/11/7
ما تا كي بايد سوار ماشينهاي زشت ايراني بشيم كه هيچ آپشني نداره به نظر من خيلي هم عاليه حتما ميخرمش