موضوعات داغ

تجمع مزداسواران رکورد شکست + عکس

عکس مطلب اول
جهان پر شده از رکورد شکنی‌های عجیب و غریب و بعضا بسیار جالب و حیرت انگیر که تلاش برای شکستن آنان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. حال ما خودرویی‌ها نیز برای خود رکوردشکنی‌های اختصاصی داریم. مثل حداکثر سرعت یک وسیله نقلیه، کمترین زمان به ثبت رسیده برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، بیشترین مسافت پرش از روی مانع، کمترین زمان برای طی کردن مسافتی 100 متری یا 200 متری و... که می‌توان با یک اتومبیل انجام داد. حال بجای رکوردشکنی‌های خطرناک و بعضا پرهزینه، می‌توان به روشی ساده‌تر هم رکوردشکنی کرد و آن هم تجمع کسانی است که از یک محصول خاص استفاده می‌‌کنند.
پیرو موضوع بالا، اخیرا بیش از 1500 نفر از استرالیایی‌ها در یک فراخوان عمومی حضور پیدا کرد‌اند و با خود 600 دستگاه خودروی مزدا MX-5 آورده‌اند تا رکورد گردهمایی مزدا سواران در نیم کره جنوبی جهان به نام استرالیایی‌ها ثبت شود. البته همانطور که اشاره کردیم، این رکورد استرالیایی‌ها مخصوص برای نیم کره جنوبی جهان است، زیرا پیش از این یک رکورد جهانی تقریبا دست نیافتی با حضور بیش از 2000 دستگاه مزدا MX-5 در جای دیگری از جهان داشته‌ایم.
در ادامه گفتنی است که این گردهمایی تقریبا به همراه تمامی نسل‌های مزدا MX-5 برگزار شد، ولی بد نیست بدانید که آخرین نسل از مزدا MX-5 یا به عبارتی چهارمین نسل از آن، در شهریورماه سال 1393 معرفی و به بازار عرضه شد و در همان سال به عنوان یکی از برترین خودروهای جهان شناخته شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد