موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی زیبا و جالب مرسدس بنز AMG + فیلم

عکس مطلب اول
سال گذشته بود که مرسدس بنز برای بازنشسته کردن SLS AMG به معرفی نسل جدید پرچم دار اسپرت خود با نام AMG GT پرداخت و چند ماه پس از آن، نسخه‌ای قوی‌تر از آن را با نام AMG GT S رونمایی کرد. در خرداد ماه سال جاری هم قوی‌ترین پرچم دار مرسدس بنز با نام AMG GT R رونمایی شد که با حداکثر قدرتی 550 اسب بخاری، حدودا 90 اسب بخار قدرتی بیشتر از دیگر مدل‌های AMG GT تولید می‌کرد، تا اینکه کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در شهریورماه سال جاری برای تکمیل کلکسیون AMG GT، به رونمایی از ماشین رودستر AMG GT C در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال پرداخت.
صحبت‌های بالا مقدمه‌ای برای اصل ماجرا بود که شما را دعوت به تماشای تیزری تبلیغاتی جالب و زیبا از مرسدس بنز AMG GT C رودستر کنیم که سبک فیلم‌های برادران کوئین ساخته شده و برای شما خوانندگان همیشگی خودروبانک در انتهای مطلب آماده شده است.
قبل از تماشای این ویدیو تبلیغاتی هم بد نیست بدانید که برای این خودروی اسپرت رودستر درست مثل مرسدس بنز AMG GT کوپه، پیشرانه‌ای 4 لیتری هشت سیلندر در نظر گرفته شده است، اما افزایش قدرت 13 اسب بخار و گشتاور 30 نیوتن متری باعث شده تا این پیشرانه در زیر کاپوت با حداکثر قدرتی 469 اسب بخاری و گشتاوری 630 نیوتن متری فعالیت کند. البته در عملکرد تغییرات چندانی احساس نشده و این افزایش قدرت تاحدودی برای جبران وزن خودرو بوده که چند کیلوگرمی اضاف شده است.
با این حساب، مرسدس بنز AMG GT C رودستر درست مثل AMG GT، با سود جستن از جعبه دنده‌ای 7 سرعته دوکلاچه "اسپید شیفت" موفق به ثبت شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 3.9 ثانیه‌ شده است، در صورتی که قوی‌ترین محصول مرسدس بنز یعنی AMG GT R می‌تواند در عرض 3.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد تا اختلاف چندانی احساس نشود.
برای ساخت سقف این ماشین هم مرسدس بنز تاکید کرده است که از 3 لایه پارچه استفاده کرده و در ساختار بدنه خودرو، عناصری همچون منیزیم، فولاد و آلومینیوم را بکار برده است. سقف ماشین هم تا حداکثر سرعت 31 مایل بر ساعت، یعنی چیزی حدود 50 کیلومتر بر ساعت قابلیت باز یا بسته شدن دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/12
این عروسک که نیاز ب تبلیغ نداره.
ولی تبلیغشم قشنگ بود. :)