موضوعات داغ

فراری جاستین بیبر چقدر فروخته شد!؟

عکس مطلب اول
شاید پرداخت به جاستین بیبر، آن هم در یک وبسایت خودرویی چندان جالب و مخاطب پسند نباشد، هرچند طرفداران بسیار زیادی دارد و نمی‌توان منکر این موضوع شد، ولی خب امروز کاری به کار خود جاستین بیبر نداریم و می‌خواهیم به ماشین زیر پایش بپردازیم که اخیرا در یک حراجی به فروش رسیده است.
یکی از خودروهای این خواننده جوان که اخیرا به فروش رسیده است، در واقع یک دستگاه اتومبیل فراری 458 ایتالیاست که آخر هفته گذشته در حراجی "بارت جکسون" به مدت 3.5 دقیقه مورد مناقشه قرار گرفت تا در آخر به قیمت 434 هزار و 500 دلار به فروش رسید، قیمت نسبتا بالایی که باتوجه به دست دوم بودن اتومبیل، صرفا به خاطر صاحبش به چنین رقمی رسیده است، هرچند این خودرو یکی از مدل‌های خاص فراری 458 ایتالیا به شمار می‌رود.

فراری 458 ایتالیا

همانطور که گفتیم، این خودرو به صورت ویژه تقویت شده است و شاهد یک بدنه کاملا سفارشی به رنگ آبی، رینگ‌های 20 اینچی ویژه Forgiato، بدنه تقویت شده Forgiato، مولفه‌های اسپرت طراحی از جمله بامپرهای بزرگ جلوی سپر، قسمت‌های اضافه بر روی گلگیرهای جلو و عقب، اسپویلری بزرگ در انتهای کابین و ... هستیم که باعث شده قیمت خرید یک دستگاه از این مدل به قیمت حدودا 200 هزار دلار برسد، اما ظاهرا می‌توان با چسباندن نام جاستین بیبر به چنین خودرویی، آن را به قیمت 434 هزار و 500 دلار هم به فروش رساند.
گفتنی است که در زیر کاپوت این خودروی ایتالیایی تقویت شده هم از پیشرانه استاندارد 4.5 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی بدون تغییر استفاده شده است که می‌تواند نیرویی 562 اسب بخاری و گشتاوری 540 نیوتن متری برای رسیدن به شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعتی تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد