موضوعات داغ

بی ام و سری ۷ آلپینا با رنگ خاص + عکس

عکس مطلب اول
برای کسانی که یک بی ام و استاندارد نظرشان را جلب نمی کند و به امکانات و ظاهری که کمپانی بی ام و به مشتریان می دهد رضایت نمی دهند کمپانی آلپینا پیشنهاد خوبی دارد.
آلپینا همکاری نزدیکی با این خودروساز آلمانی دارد و برای تمامی مدل های بی ام و برنامه هایی را در نظر دارد و بالاترین سطح تولیدات آلوینا نیز جدیدترین آن ها یعنی مدل B7 است که بر اساس بی ام و سری ۷ ساخته شده است.
در حقیقت این مدل نزدیک ترین خودرو به مدل M7 است که هیچگاه به تولید نرسید و آلپینا یک رقیب واقعی برای خودروهای AMG محسوب می‌شود. اما اخیرا نسخه ای از این خودرو تحویل خریدار خود در ابوظبی شده است که ظاهر وان واقعا تک و خاص است.
در مرحله ی نخست این خودرو به رنگ قهوه ای بسیار زیبایی رنگ آمیزی شده است که رنگ پردازی فضای داخلی نیز با این رنگ همخوانی دارد. همچنین یک نوار طلایی بر روی بدنه وجود دارد که نام آلپینا میز بر روی آن حک شده است.
در داخل کابین استفاده از بهترین نوع چرم و چوب به چشم می خورد. ضمن اینکه قسمت بالایی اشبود و همچنین کل غربیلک فرمان با چرم مشکی پوشیده شده اند.
آلپینا B7 مجهز به موتور ۴.۴ لیتری هشت سیلندر وی شکل است که می تواند به کمک سیستم تویین توربوی خود ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این سدان لوکس و بزرگ جثه تنها ۳.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/11
واقعا زیباست،عربها چی سوار میشن ما چی!
1395/11/12
آلپینا آبی و سبزش نوستالژیکه
1396/7/16
من کاری ندارم کی چی سوار میشه اما میدونم " خلایق را هرچه لایق"