موضوعات داغ

آناتومی بی ام و سری 7 را تماشا کنید + فیلم

عکس مطلب اول
در آذرماه 95 مدلی خاص از لکسوس IS معرفی شد که بر روی بدنه خود به چندین هزار LED روشنایی مجهز شده بود که فیلم آن را هم در خودروبانک برای شما قرار دادیم، خودرویی که لکسوس آن را برای هنرنمایی در موزیک ویدیو جدید "دوا لیپا (Dua Lipa)" آماده کرده بود و همانطور که گفتیم، بر روی بدنه آن حدودا 41 هزار و 999 چراغ روشنایی LED قابل برنامه ریزی، کار شده بود تا در نهایت چیزی که انتظارش می‌رفت از آب درآید. حال در اقدامی کاملا متفاوت، ولی در عین حال مشابه، کمپانی خودروسازی BMW هم بر روی خودروی لوکس سری 7 خود پروژه‌ای ویژه پیاده کرده است تا ترکیبی از هنر و تکنولوژی و همچنین تجربه‌ای لذت بخش برای مخاطبانش ساخته باشد.
به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان و همچنین اجرای یک ایده جدید برای تبلیغ و بازاریابی محصولات این خودروساز، کمپانی خودروسازی BMW در نظر دارد این خودروی ویژه خود را در چندین مکان مختلف از جمله مراکز تجاری اختصاصی خود در پاریس و بروکسل، مرکز رانندگی BMW در سئول و همچنین یکی دیگر از مراکز اختصاصی خود در مونیخ، در دسترس عموم قرار دهد تا یک تجربه لذت بخش برای مشتریانشان فراهم آورده باشد.
در ابتدای مقاله گفتیم که این پروژه کاملا متفاوت با طرح لکسوس، ولی تا حدودی عملکردی مشابه دارد. خب، تفاوت پروژه BMW با پروژه لکسوس را می‌توان در این موضوع عنوان کرد که شرکت خودروسازی لکسوس از 41 هزار و 999 عدد LED بر روی بدنه اتومبیل استفاده کرده است که می‌توان در هر مکانی از آنان استفاده کرد، ولی BMW خودروی سری 7 را در یک نقطه ثابت نگه داشته است و نور چندین پروژکتور قدرتمند را به صورت بهینه و حساب شده بر روی بدنه اتومبیل می‌تاباند که باعث ایجاد نقش و نگاره‌های بسیار خاص و حیرت انگیز بر روی بدنه اتومبیل سری 7 می‌شود. تشابه این دو پروژه هم می‌تواند قابلیت برنامه ریزی طرح و همچنین نقش بستن اشکال مختلف بر روی بدنه اتومبیل باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد