موضوعات داغ

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل سرچ می کنند؟ + نقشه

عکس مطلب اول
ماه گذشته به این موضوع پرداختیم که برحسب عادت سالیانه، گوگل با نزدیک شدن به روزهای آخر هر سال، لیستی از 10 خودروی برتر سرچ شده در گوگل را منتشر می‌کند که امسال هم به وعده خود عمل کرد و گوگل خودروهایی که بیشترین سرچ یا جستجو را در ایالت متحده داشته‌اند، منتشر کرد که در خودروبانک به آن پرداختیم، لیستی که در آن به ترتیب محصولات خاصی از هوندا، مرسدس بنز و تسلا رده‌های اول تا سوم را از آن خود کرده بودند، ولی حالا گوگل لیستی دیگر منتشر کرده که آمارهای جهانی از بیشترین بازدید گوگل را نشان می دهد.
گوگل برای انتقال بهتر جزییات کار به مخاطبان، تصویری از کل جهان منتشر کرده است که در آن هرکشور با بیشترین برندهای بازدید شده را نشان می‌دهد که آمار اکثر کشورها به نمایش گذاشته شده است، اما متاسفانه کشورهای محدودی از جمله ایران، سوریه، کره شمالی و... دیده می‌شود که هیچگونه اطلاعاتی از آنان در دسترس نیست و فیلدشان خالی باقی مانده است.
براساس داده‌های گردآوری شده از سوی گوگل و به نقل از خودروبانک، می‌توان فهمید که برند تویوتا در کمتر از 74 کشور مختلف جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، چین و اکثر کشورهای آفریقایی و خاورمیانه به عنوان مهم‌ترین کشورهای جهان، بیشترین آمار بازدید و جستجو را از آن خود کرده است که نشان از اعتبار بالای برند تویوتا در کل جهان دارد.

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل سرچ می کنند؟

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل سرچ می کنند؟

بعد از تویوتا هم می‌توان برند خودروسازی BMW را مشاهده کرد که در بیش از 51 کشور دنیا از جمله آلمان، بلژیک، لهستان، اتریش، کرواسی، اوکراین و نروژ به عنوان کشورهای مهم اروپایی، بیشترین آمار بازدید را از آن خود کرده است که هیچ جای تعجبی هم ندارد و بسیار آمار بهتر و بالاتری از رقیب اصلی خود یعنی مرسدس بنز دارد. ولی در عوض می‌توان به آمار بالای جستجوی این برند در کشور ژاپن توجه کرد که با داشتن شرکت‌های خودروسازی مطرح دنیا، به نظر می‌رسد که هیچ علاقه‌ای به داشتن خودروی وطنی ندارند و به دنبال BMWهستند!!.
بعد از این دو برند خودروسازی هم می‌توان به ترتیب برندهای هوندا، هیوندای و شورلت را پربازدید‌ترین برندهای خودروسازی در سطح جهانی عنوان کرد، ولی باز هم می‌توان به آمار جستجوی بالای محصولات BMW در کشور کره جنوبی توجه کرد که با داشتن شرکت‌های بزرگی همچون هیوندای، کیا و سانگ یانگ، باز هم تمایل به استفاده از خودروهای آلمانی دارند.
برای آشنایی با جزییات این آمار هم می‌توانید به تصویر زیر که از سوی گوگل ارائه شده توجه کنید.

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل سرچ می کنند؟

مردم دنیا چه خودروهایی را در گوگل سرچ می کنند؟


نظرات کاربران

19 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/13
من نمی دونم عراق و افغانستان هستن ولی ایران نیس...چرا ما اینقد بدبختیم...
1395/11/14
ازون بدتر که اونا تویوتا، ب ام و و هوندا سرچ می کنن ما دنا،هایما توربو:(
امیدوارم این شرکتا وطنی هرچه سریعتر ورشکسته بشن و یه ملت راحت بشن از دستشون:(
1395/11/13
گوگل علاقه شدید ایرانیها به 405 و پراید را میدونه و نخواسته تبعیض قایل بشه
1395/11/13
واقعا که، هیچ جای دنیا ما رو آدم حساب نمیکنن
1395/11/13
اصلا نمیدونم چی بگم!!!کره شمالی که اینترنت ندارن مردمش..سوریه و عراق هم که درگیر جنگن حالا میشه قبول کرد....ما که دیگه پدر گوگل دراوردیم چطوری امار نداره؟؟؟اینا دیگه شورشو دراوردن الان با این کارا و سیاسی بازیاشون...
1395/11/13
اغلب سرچ هاى هيونداى و تويوتا در كشور هاى عقب مانده و اغلب سرچ هاى بى ام دبليو و مرسدس بنز در كشور هاى پيشرفته. خودش گوياى همه چيز هست.
1395/11/13
جالبه
نمیدونستم آمریکا و روسیه و چین و هند و استرالیا کشورهای عقب مونده محسوب میشن بزرگوار
ممنونم از اینکه اطلاع رسانی کردین
لطفا بازهم مارو از اطلاعات سرشار و بینظیر خودتون بی نصیب نزارید
1395/11/13
با این اوصاف پس آمریکا و استرالیا و روسیه میشن کشورهای عقب مونده دیگه
در کل ماشین های کره ای و ژاپنی محبوبیت زیادی نسبت به بقیه برندهای دنیا در بین مردم دارند
1395/11/13
امریکا و چین و استرالیا عقب ماندن؟...از کی تا حالا افریقای جنوبی و حومه پیشرفته شدن و بنز سرچ میکنن؟
کیفیت خوب و قیمت مناسب باعث شده تویوتا اینقد سرچ بشه یا طی چند سال اخیر از بنز و بی ام دبلیو و ... بیشتر فروش بره ربطی ب پیشرفته و عقب مانده بودن نداره
1395/11/14
اصلا هم این طور نیست
1395/11/14
این چیزی که من میبینم از 6 تا کشوری که مرسدس و سرچ کردن 5تاش مال افریقان!!!
و خود ایالات متحده که بزرگترین بازار خودرو کشورهای پیشرفته و داره تویوتا رو سرچ کرده!
الان این گویای چیه؟امریکا عقب موندس؟!
1395/11/13
آمار پژو هم خيلي جالبه فقط تو دانمارك خاطر خواه داره .
1395/11/13
خود چینی ها هم ماشیناشون نگاه نمیکنن؟!
1395/11/13
منتشر نشدن آمار ايران و کشور هايي مث سوريه سياستشونه بخاطر اينکه مردم دنيا فکر کنن ايران ما عقب افتاده است در واقع چيزي که اونا از ما نشون ميدن اينه ک ايرانيا اصلا نميدونن ماشين چي هست وگرنه همه ميدونن اگه آمار ايران منتشر ميشد تو همه مدلا از بقيه کشورا آمارش بيشتره
1395/11/13
با سلام | سپاس ، خیلی جالب بود | متاسفم برای مسئولین که هیچ اهمیت به این گونه موضوعات نمی دهند | به نظرم تویوتا،کیا و هیوندای پر فروش ترین ها در ایران باشند
1395/11/13
HONDA اوه اوه
1395/11/13
این غیر ممکنه که برند خاصی از خودرو رو داخل ایران قرار نداده . سیاستهای آمریکا هست که خواسته نشون بده ایران در جهان جایی نداره . درصورتیکه ایرانیهای زیادی هستند که در کل دنیا در صنعت خودرو شناخته شده هستند .
1395/11/14
ایران جالبه که نیست(اگه بود برندهای چینی رو مشاهده میکردیم که خیلی سرچ شدن) یکی اون کشور وسط افریقا که بیشترین سرچشون بوگاتی بوده.البته آمار با آمار سرچ کلی امریکا تفاوت داره.
1395/11/15
پوریا حالت خوبه بچه جون