موضوعات داغ

موج جدید افزایش قیمت در بازار خودرو

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: در حالی بازار خودرو ایران به تازگی از موج افزایش قیمت‌ها رها شده که احتمالا در هفته آینده باز هم با صعود نمودار قیمت برخی محصولات خود مواجه خواهد شد.
آن طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌گویند، طی هفته آینده و با ورود محصولات پلاک 96 سایپا و پارس خودرو، موج جدید افزایش قیمت در بازار به راه خواهد افتاد. به گفته آنها، همان‌طور که با ورود پلاک جدیدهای ایران خودرو، قیمت‌ها در بازار افزایش یافت، پلاک 96‌های سایپا نیز با صعود قیمت در مقایسه با مدل‌های 95 روبه‌رو خواهند شد. طی یک ماه گذشته و با عرضه زودهنگام محصولات پلاک 96 ایران خودرو به بازار، قیمت آنها صعودی قابل توجه را تجربه کرد، هرچند در ادامه به واسطه افزایش عرضه، حباب قیمت‌ها شکست و در حال حاضر بازار آنها نسبتا آرام است. این در حالی است که سایپایی‌ها همزمان با ایران خودرو اقدام به عرضه پلاک جدیدهای خود نکرده و آن را به هفته پیش رو موکول کردند. به گفته فعالان بازار، خودروهای پلاک 96 سایپا ممکن است در روزهای ابتدایی با قیمت بالا مواجه شوند اما در صورت عرضه مناسب از سوی شرکت، رفته رفته با کاهش قیمت مواجه خواهند شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/14
من کشته مرده ی این امواج صعودی قیمت خودرو هستم که هیچ گاه فرود نمی آیند...
1395/11/14
ای بابا من که نمیفهمم شماره سال پلاک چه ربطی به قیمت خودرو داره نه مدلش عوض شده نه باکیفیت تر شده همون فرغون 20 سال پیشه
1395/11/14
اشغالهليه ايراني از بدترين ماشينهايه چين هم اشغالترند فقط چوب حماقتمونو مي خوريم
1395/11/15
مردم ایران شدن بازیچه دلالان بازار با پولشون زندگی همه را نابود کردن هر چیزی رو دوس داشته باشن گرون می کنن قدیما مردم در کسب و کار به حلال و حرام خیلی اعتقاد داشتن متاسفانه الان کسی توجه نمیکنه به این چیزا . برای همینه که یه شخص ثروتمند ثروت داره اما زندگی نداره همش از راه حرام بدست اورده خدا زندگی رو از این آدما گرفته فقط پول بهشون داده دیگه چیزی ندارن .
1395/11/15
واقعا از لحاظ خودرو، در حق ملت ایران خیلی اجهاف میشه
1395/11/15
فقط از لحاظ خودرو؟! 🤣