موضوعات داغ

گزارش گردهمایی هایما در تهران + فیلم

عکس مطلب اول
روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ دریاچه ی چیتگر شاهد برگزاری اولین گردهمایی خودروهای هایما S7 تنفس طبیعی کشور بود. در این گردهمایی که در ساعت ۱۰ صبح برگزار شد تعداد زیادی از مالکان و علاقه مندان این کراس اوور جدید چینی حضور پیدا کردند.
هایما S7 یک کراس اوور بزرگ دیفرانسیل جلو از کشور چین است که توسط شرکت ایران خودرو در ایران عرضه می شود. این خودرو مجهز به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر است که می تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. هایما S7 در حال حاضر مجهز به گیربکس دستی و اتوماتیک است. به زودی هم مدل توربوی این خودرو به بازار خواهد آمد که دارای یک موتور ۱.۸ لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار است. مدل توربو با داشتن گشتاور 230 نیوتون متری مجهز به گیربکس ۶ دنده ی خودکار است و البته امکان سفارش گیربکس ۶ دنده ی دستی نیز بر روی آن وجود دارد. از نظر تجهیزات نیز هایما مجهز به ۴ عدد ایربگ، ترمز ضد قفل، فرمان برقی، تهویه ی خودکار، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی راننده، سیستم استاپ/استارت، دوربین دید عقب، مانیتور لمسی، تودوزی و فرمان چرم و سنسور دنده عقب است.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده از این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده نمایید. همچنین خودروبانک یک ویدئو نیز از این گردهمایی تهیه کرده است که آن را برای مخاطبان گرامی در انتهای مطلب قرار داده ایم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/16
انصافا چراغ های عقبش خود بی ام دابلیو هست
1395/11/17
حداقل نکردن چهارتا رنگ شاد و انرژی بخش به این ماشین کم مشتری بزنن. دائم سیاه، سفید، خاکستری!
1395/11/17
سلام
کم مشتری را شما از کجا تشخیص داده اید!
لطفا یک نگاهی به سایت فروش ایران خودرو بزنید ، ملاحظه می کنید که کلیه تولی هایما اس 7 تا تیرماه سال بعد قبلاً فروخته شده و الان فقط می توانید برای مرداد و شهریور 96 ثبت نام کنید.
1395/12/3
از این جهت گفتم کم مشتری که توی تهران یا کرج تابحال شاید 2 یا 3 تا هایما دیده باشم. وقتی توی تهران این خودرو انگشت شماره، وای بحال بقیه جاها که مردم به دلیل دور بودن از پایتخت سعی میکنن خودرویی بخرن که پشتیبانی بهتری داشته باشه و برای یک لنت یا دیسک و صفحه کلاچ و ... چند هفته معطل نمونن. سایت ایرانخودرو هم الکی بازارگرمی میکنه. شاید الان قطعه برای تولید نداشتن. شاید برای تابستون پیش بینی افزایش قیمت کردن که دیدن اگه الان نفروشن، اون موقع با قیمت بالاتر میفروشن که به سودشون هست. همین موضوع رو نماینده مجلس هم گفت که خودروسازهایی مثل ایرانخودرو و سایپا چند ده میلیارد تومن خودرو توی پارکینگ خوابوندن ولی میگن ماشین نداریم تا بعد از گرون شدن بتونن بفروشن.