موضوعات داغ

شاسی بلندهای لکسوس در فیلم جدید ترانسفورمرز + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا فیلم‌هایی که بر روی یک برند خودروسازی زوم می‌کنند زیاد دیده می‌شوند. به طور مثال سری فیلم‌های جیمزباند که فقط از محصولات جدید و قدیم استون مارتین به عنوان خودروی اصلی استفاده می کند و یا اکثر فیلم‌های کمپانی مارول که عموما ماشین‌های آئودی همچون Q5، R8 و... را مد نظر قرار می‌دهند و یا حتی فیلم جدیدی تحت عنوان "فرار (The Escape)" که به خاطر تبلیغ و استفاده خودروی بی ام و سری 5 جدید در آن، بیشتر از رسانه‌های مرتبط با صنعت فیلم سازی، در رسانه‌های خودرویی دست به دست می‌چرخد. حال امروز هم می‌خواهیم یک تریلر از نسخه 5 سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان یا همان ترانسفورمرز" برایتان بارگذاری کنیم که در قسمتی از تریلر می‌توان چند دستگاه خودروی شاسی بلند لکسوس RX جدید را مشاهده کرد که در کنار یکدیگر به صف شده‌اند.
پیش از تماشای این تریلر که بیشتر برای معرفی جدیدترین سری از فیلم معروف تبدیل شوندگان است و شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و یک دید کلی نسبت به جدیدترین سری از فیلم تبدیل شوندگان پیدا کنید، قصد داریم مختصر صحبتی هم در رابطه با خود لکسوس RX جدید داشته باشیم.
از لحاظ قدرتی لکسوس RX 350 F به طور استاندراد به یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل مجهز شده که حداکثر 300 اسب بخار ( 224 کیلووات ) قدرت را توسط یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. نسخه 450 لکسوس RX هم علاوه بر پیشرانه شش سیلندر V شکل 300 اسب بخاری، به یک موتور الکتریکی هم مجهز شده که تاثیر بسزایی در عملکرد خودرو گذاشته است.
از دیگر ویژگی‌های مهم این خودرو هم می‌توان به سیستم تعلیق متغییر تطبیقی به صورت الکترونیکی، رینگ‌های 20 اینچی چرخ‌ها، فرمان اسپرت پوشیده شده از چرم و همچنین سه حالت رانندگی دوست‌دار محیط زیست، عادی و اسپرت اشاره کرد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/18
مگه NX نیست؟