موضوعات داغ

سامانه مدیران‌خودرو برای خرید و فروش ام‌وی‌ام و چری راه اندازی شد

عکس مطلب اول
امروز طی مراسمی مدیران خودرو از وبسایت تخصصی این شرکت برای خرید و فروش محصولات دست دوم و صفر کیلومتر چری و ام وی ام رونمایی کرد. این وبسایت که به آدرس www.toptec.ir هم اکنون در دسترس است امکان فروش محصولات کارکرده این شرکت را فراهم کرده است.
امیری، معاونت فروش گروهی و لیزینگ در این مراسم گفت که خودروهای کارکرده از اهمیت زیادی در بازار برخوردار است و متاسفانه هم اکنون قیمت این نوع خودروها در بازار آزاد قابل کنترل نیست و باعث شده نقد شدن بعضی از محصولات این شرکت دچار مشکل است. این شرکت در این راستا از سامانه ای رونمایی کرده است که در آن می توان محصولات کارکرده و یا صفر کیلومتر ام وی ام و چری را برای فروش قرار داد و از امکانات مختلفی برخوردار است. یکی از این تفاوت ها تعیین قیمت خودروها توسط شرکت است که با سه فاکتور کارکرد، مدل خودرو و وضعیت ظاهری و فنی محاسبه می شود. دو فاکتور اول را شرکت تعیین می کند و برای آن لیستی به کمک مسئولان مدیران خودرو و دادگستری تهیه شده و در آن مدل های مختلف با کارکرد مختلف قیمت گزاری شده اند و در نهایت از نظر ظاهری و فنی دو طرف خریدار و فروشنده به توافق خواهند رسید.
مدیران خودرو برای تسهیل در روند فروش خودروهای کارکرده این شرکت، تخفیف 10 درصدی را برای قطعات و اجرت تعمیر این خودروها در نظر گرفته و خریدار خودرو از این سامانه می تواند از این تخفیف استفاده کند.

سامانه خرید و فروش محصولات مدیران خودرو

سامانه خرید و فروش محصولات مدیران خودرو

امیری افزود که از سال 85 حدود 200 هزار دستگاه را به بازار عرضه کرده ایم و پیش بینی می کنیم 10 درصد از این تعداد یعنی 20 هزار خودرو برای فروش از این سامانه استفاده کنند.
همچنین مدیران خودرو اعلام کرد برای خریداران از این سامانه وام تسهیلاتی نیز در نظر گرفته شده که سود آن 18.9 درصد است و در حقیقت خریدار می تواند خودروی کارکرده ای را با وام در نظر گرفته شده خریداری کند.
همچنین علی شریعت، معاون بازرگانی مدیران خودرو گفت که این شرکت تلاش دارد که مشتریان نگاه بهتری را به محصولات این شرکت داشته باشند و با این سامانه قصد داریم دید مردم به بازار دست دوم خودروهای این شرکت بهتر شود.
یکی از تفاوت های این سامانه با دیگر سایت های خرید و فروش موجود در بازار این است که پس از ثبت آگهی خودرو و اعلام قیمت توسط فروشنده، خریداران قیمت پیشنهادی خود را برای خریدار ارسال می کنند و سپس خریدار می تواند بر اساس پیشنهادات دریافتی با خریدار مورد نظر تماس بگیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/17
الآن باز یه عده توی متن خبر اسم خودروی چینی میبینن میان نظر میزارن که فرغونه و فلان و بهمانه. این عده از دوستان توصیف دقیق تری از خودروی چینی ندارن چون تا حالا سوار نشدن. حداقل ایراداتش رو بگید.