موضوعات داغ

بازگشت نمایشگاه خودرو به تهران + فیلم مصاحبه

عکس مطلب اول
شاید بزرگ‌ترین رویداد خودرویی سال جاری را باید بازگشت نمایشگاه خودرو به تهران پس از 11 سال غیبت بدانیم. رویداد بزرگی که در طول این سال‌ها در شهرهای مختلفی انجام می‌شد و هر ساله پایتخت از حضور این رخداد بزرگ خودرویی محروم بود. اما بالاخره پس از بیش از یک دهه غیبت دوباره شاهد حضور نمایشگاه بزرگ خودرو در شهر آفتاب تهران هستیم. رویدادی که در آن اکثر شرکت‌های خودرویی واردکننده و تولیدکننده حضور دارند و قرار است از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند.
در طول ماه‌های گذشته، شرکت‌های خودرویی متفاوتی یک به یک اعلام حضور کردند و حتی تا همین هفته گذشته وضعیت ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه مشخص نبود که در نهایت امروز اعلام شد که این دو خودروساز جاده مخصوص نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.
در زیر خودروبانک مصاحبه کوتاهی را با آقای عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران انجام داده است و در آن پرسش‌هایی را در مورد این رویداد بزرگ مطرح کرده که می‌توانید در فیلم زیر این مصاحبه را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/17
خیلی خوب شد که اومد تهران! من دلم میسوخت نمایشگاه خودرو رو تو شهر های دیگه میدیدم!
منتظرم رنو کولیوس رو ببینم
1395/11/17
سلام خدمت شما لطفا زمان نمایشگاه رو اعلام کنید
1395/11/18
سلام به شما
26 لغایت 29 بهمن ، ساعت بازدید 12 تا 8 شب
1395/11/20
سلام میخواستم ببینم کیا میاد یا نه؟
1395/11/26
سلام به همه دوستان .نمایشگاه به جز ورودی که محصولات بی ام دبلیو بود با کیا و هیوندا چیزه دیگه ای نداشت.ایران خودرو که خنده دار بود.کرمان موتور که نبود.قشنگ ترین و جدیدترین خودرو هارو میتونید تو پارکینگ نمایشگاه ببینید