موضوعات داغ

فروش ویژه نیسان ایکس‌تریل با تسهیلات استثنایی + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، شرایط فروش خودروی شاسی بلند نیسان X-Trail را با تسهیلات بدون بهره و هدایای ویژه اعلام کرد.
گفتنی است که در طرح فروش "جهان نوین آریا"، مدل‌های 2016 شاسی بلند نیسان X-Trail برای فروش دیده می‌شود که قیمت نهایی 248 میلیون تومانی داشته و مشتریان می‌توانند به صورت روش‌های زیر اقدام به خرید یک دستگاه شاسی بلند نیسان X-Trail کنند.
در روش اول، مبلغ پیش پرداخت 120 میلیون تومانی و هدایای ویژه‌ای همچون بیمه بدنه رایگان و سرویس دوره‌ای رایگان 3 ساله در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل خودرو پس از 30 روز کاری، مابقی 128 میلیون تومان باید به نمایندگی‌های مجاز این شرکت پرداخت شود.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

در روش دوم نیز بدون اعطای بیمه بدنه رایگان و همچنین سرویس‌های دوره ای رایگان 3 ساله، مبلغ پیش پرداخت 80 میلیون تومانی در زمان ثبت نام و همچنین مبلغ 68 میلیون تومانی در زمان تحویل خودرو در نظر گرفته شده است، ولی در عوض بجای هدایای ذکر شده، وام بدون بهره 100 میلیون تومانی (10 ماهه) به مشتری تعلق می‌گیرد تا شرایط راحت‌تری برای خرید اتومبیل داشته باشد.
از مشخصات فنی هم می‌توان گفت که نیسان X-Trail حضور یافته در بازار کشور دارای پیشرانه‌ای 2.5 لیتری تنفس طبیعی است که با مصرف سوخت 8.3 لیتری به صورت ترکیبی، قادر به تولید حداکثر قدرتی 171 اسب بخاری در دور موتور 6000 خواهد بود که توسط جعبه دنده‌ای تیپ ترونیک از نوع CVT-XTRONIC به سمت چرخ‌ها هدایت می‌شود. در جدول زیر می توانید شرایط فروش نیسان ایکس تریل را مطالعه نمایید.

 شرایط فروش نیسان ایکس تریل

شرایط فروش نیسان ایکس تریل



 شرایط فروش نیسان ایکس تریل

شرایط فروش نیسان ایکس تریل


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/21
کسی نمیخره...
هم طراحی ش قدیمیه
هم عملکرد فنی جذابی نداره
هم معلوم نیست کی آورده تا کی بیاره و...تازه رقباش هم میخ محکم کوبیدن
1395/11/21
تنوع شرایط فروش ,قیمت فوق العاده مناسب،دیگه از این بهتر امکان نداره همین امروز هر ایرانی میتونه یکی از این ماشینها رو بخره و لذتش رو ببره.دیگه چی می خواهیم.واقعاً لذت بردم از این همه شرایط سهل و آسان و البته قیمت های ارزن برای خرید خودرو.---واقعاً ما رو چی فرض می کنید که 248 میلیون تومان قیمت می دهید و اقساط 10 میلیون تومانی در ماه قرار می دهید.ظاهراً نمی دونید حداقل حقوق 850 هزار تومان در ماه است و من کارمند با 13 سال سابقه 2300000 تومان درافتی دارم.
1395/11/21
دوست عزيز قرار نيست هر پيامي بياد ما فكر كنيم منظورش ما هستيم. اين شرايط براي پزشكا و مهندسين و وكلاست برا ما كه يك حقوق بخور نمير داريم همون پرايد خوب بود كه اونم قيمتش ظرف يك سال سه برابر شد و صدامون در نيومد و تازه بيشتر هم خريديم (خلايق هر چه لايق)
1395/11/21
دایی من صفر همین ماشین رو با مدل ۲۰۱۶ در شهر منچستر انگلیس ۵ ماه پیش خرید ۱۹ هزار پوند یعنی حدوده ۹۰ میلیون تومان , اونم شرایطی ,یعنی اقساط طولانی مدت ماهی ۲۰۰ پوند . تازه ماشینش توی انگلیس مونتاژ شده و خیلی هم با کفیت هست و راضیه ازش .
1395/11/22
این چیزایی که واسه جوایز ویژه نوشته حداقل وظیفه هر شرکتی هست! اینا هدیه محسوب نمیشه . باید تاسف خورد به حال همچین شرکت هایی که حداقل خدمات ممکن رو هدیه میدونن و منتش رو میزارن سر مشتری...