موضوعات داغ

تریلر سری فیلم‌های سریع و خشن + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا برای معرفی فیلم‌های سینمایی، کمپانی‌های سازنده یک تریلر سینمایی ارائه می‌کنند، حال برای جدیدترین قسمت از سریع فیلم‌های "سریع و خشن" هم شاهد انتشار یک تریلر سینماتیک جدید هستیم که توسط گروه خودروبانک آماده شده و با مراجعه به انتهای مطلب می‌توانید به تماشای آن بپردازید.
همانطور که قبلا هم گفته شد، سری فیلم‌های "سریع و خشن" دیگر جای تعریف ندارد و عموما ماشین بازهایی مثل ماها مجموعه فیلم‌های "سریع و خشن (Fast & Furious) را به خاطر مسابقات رانندگی و ماشین‌های بکار رفته در آن دنبال می‌کنیم و بر همین اساس هم رشد قابل توجهی پیدا کرده و تا سری هفتم و یا سری هشتم ادامه پیدا کرده است، ولی در این یکی دو قسمت اخیر بخصوص با ورود "دواین جانسون" یا همان "راک" خودمان به مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، بجای اینکه یک فیلم پر از ماشین به همراه مسابقات رانندگی را شاهد باشیم، بیشتر شاهد صحنه‌های اکشن هالیوودی هستیم که خب البته همچنان هیجانات همیشگی را به مخاطب منتقل می‌کند. حال بار دیگر سری فیلم‌های سریع و خشن با قسمت هشتم خود بازگشته‌اند تا هیجانی دوچندان برای مخاطبان داشته باشند. ولی نکته جالب این قسمت می‌تواند تغییر نام فیلم به "سرنوشت خشمگین (Fate of the Furious)" باشد که ارتباطی مستقیم با داستان فیلم دارد.
پیش‌تر هم گفتیم که داستان فیلم تاحدودی متفاوت دنبال شده است و برخلاف هفت قسمت قبلی، در این قسمت شاهد خیانت دومنیک (با بازی وین دیزل) به خانواده‌اش هستیم که قطعا یک توضیح منطقی برای آن وجود دارد و در جریان فیلم متوجه آن خواهیم شد. ولی هرچه باشد، باید منتظر یک فیلم پرهیجان با ماشین بازی‌های فراوان و صحنه‌های متعدد انفجار باشیم که در آن شخصیت‌های مهمی همچون "وین دیزل"، "دواین جانسون"، "میشل رودریگز"، "جیسون استاتهام" و... نقش آفرینی می‌کنند.
در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر از سری هشتم فیلم‌های سریع فیلم‌های سریع و خشن با نام جدیدFate of the Furious را تماشا کنید که در آن انواع و اقسام وسایل جنگی از جمله تانک، خودروهای زرهی و یا حتی زیردریایی به تصویر کشیده شده است.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/22
فیلمش کو ؟
1395/11/23
سرکاریم؟
1395/11/24
دشمنان ديفندر هستن اين فيلم